Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Proefritje......

Schrijver Hansv

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 26 maart 2012 17:20 | Aangepast door: Hansv 
Zo. Vanmiddag eens gekeken hoe die remmen nu waren. En jawel hoor, zonder mankeren remmen en ook weer lossen, en dat zonder de remcilinder te vervangen. Toch een gevalletje van "even laten inwerken" of niet? 't Zal wel niet mogelijk zijn, maar ze werken nu wel weer als verwacht.
En omdat ik heb gezegt: als de remmen het doen, dan maak ik een proefritje....
Juist, een proefritje met de Zwarte Zwerver. ('t zal wel de zwerver worden )

En hij rijdt prima. Stationair moet nog bijgesteld worden, er moest een heleboel lucht bij in de achterband, en in de voorband ook wat, en de temperatuur meter doet het ook al niet.

Maar hij is weer rij-baar. Nu nog wat kleine zaken oplossen, en dan is 'ie weer helemaal goed.

Harmony,
Hans.
( heeft een CX gered van de sloop )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 27 maart 2012 07:58 
Ik zie er nog van komen dat de "Zwarte Zwerver " de zon op gaat zoeken binnenkort. !

Gr. Luc
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Proefritje......

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven