Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Communicatie

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 april 2012 00:11 
Gezien op het Internet.URL
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 13 april 2012 16:46 
Mooi filmpje met dramatisch spannende muziek, maar toch maar eerst eens testen. Als ik zie hoeveel keren de verbinding tussen mijn cardo-set en mijn zumo220 uitvalt per rit, dan wil ik de combinatie met meerdere motoren toch eerst eens zien. Zeker als daar nog meer gps-en tussenzitten, sommige met gsm-verbinding en al...
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver jos blezer
Gast 
#3 | Geplaatst: 14 april 2012 08:33 
waarom rij je motor????
geen gelul aan je kop.
Ga je dan onder het rijden, even stevig in discussie over dat wegetje links of rechts.
Nee dank je kun je net zo goed in een bejaarde bus gaan zitten.

gr jos.

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 15 april 2012 14:55 
Groot gelijk Jos. Motorrijden is geen gelul aan je kop. Helm op, oordopjes in en gaan met die Honda. Genieten van je motor en de dingen die je ziet en ruikt, zeker als je op het platteland komt. Heerlijk die lucht van pasgemaaid gras, het hooi of de koeienstront!!

Schrijver Hans Leenders
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 17 april 2012 13:07 
Ik rij alleen met me, myself & I. Ik heb geen vrienden
H.F.Leenders

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Communicatie

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven