Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Honda Silverwing GL650 Interstate te koop

Schrijver Laci
Gast 
#1 | Geplaatst: 24 april 2012 21:42 
Honda GL 650 Silverwing Interstate uit 1983, 22560 miles gelopen, grijs, met 2 zijdeboxen, dubbele buddy, radio-installatie. De motor is netjes origineel.

De volgende onderhoudsbeurt recent gedaan:
kleppen ingesteld, nieuwe olie (ook in de cardan), remvloeistof, oliefilter, luchtfilter, bougies, remblokken voor, kering bij de schakelpedaal, alle afdichtingen voor de kleppendeksels.

Rede van verkoop - mijn andere motor, een Honda PC800 Pacific Coast - wat vind ik meer geschikt voor dagelijks gebruik.

Contact door de volgende Marktplaats advertentie A.U.B.:
URL

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 24 april 2012 21:56 
Is 22560 Miles de stand of heeft ie dat gelopen? Ben voor mijn vrouw Lieke nog op zoek naar een Silverwing, maar deze is helaas boven budget.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Engeltje

Moderator 
#3 | Geplaatst: 24 april 2012 21:59 
Jammer dat deze zo duur is... Had er wel interesse in.. Ik zag 'm eerder al op MP.

Lieke
(die overweegt 'groter' te gaan rijden en de Groene Draeck 'rust' te geven)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 april 2012 05:19 
hij verkoopt wel de verkeerde motor, je kan beter cx blijven rijden

groetjes werner (1x pc gereden en meteen de spiegels kwijt)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 25 april 2012 09:08 
@Werner

Lag dat aan jou of aan de PC? Overigens had Michael ook ooit slechte ervaringen met een proefrit op een PC800. Hij schijnt overigens verder wel lekker te rijden. Arno heeft er ook 1 gehad.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Laci
Gast 
#6 | Geplaatst: 25 april 2012 13:41 
22560 Miles staat op de teller

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Honda Silverwing GL650 Interstate te koop

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven