Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

lamporen

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 28 april 2012 15:11 
hallo cx'ers,

wij waren op de onderdelenbeurs en hadden voor chantal lamporen gekocht (ja voor haar custom) maar dat waren universele, daar kunnen dus de knipperlichten niet aan bevestigd worden.

vraagje; wie heeft er dus nog originele lamporen voor een custom? en wil ze ook kwijt...

chantal wil wel met knipperlichten rijden, als het nou een custom voor mij was geweest had dat niet zoveel uitgemaakt hoe het eraan vast had gezeten, bij haar custom moet het wel mooi en niet op z'n werner's

groetjes werner (op mijn manier is alleen voor mij mooi!)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 29 april 2012 14:11 | Aangepast door: kuipwillem 
Werner ,ik heb wel twee knipper lichten (niet origineel )die moet je monteren met een moertje ,moet je wel een gat boren in je lamporen .Gr Wim

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 29 april 2012 22:24 
Werner misschien kun je op de vrijmarkt een stel lamp-oren (bijzondere 19de eeuwse)
vinden.

Groetjes
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 29 april 2012 22:41 
hallo henk en kuipwillem,

ik vroeg dus;
vraagje; wie heeft er dus nog originele lamporen voor een custom? en wil ze ook kwijt...

dus originele als ze voor mij zijn dan hang ik er mwel knipperlichten aan de voorvork met slangeklemmen

groetjes werner (vandaag leuk feestje gehad)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 29 april 2012 23:09 
@Werner, probeer hier (marktplaats) eens. Goede lamporen worden schaars vrees ik. Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 30 april 2012 10:59 
Ik zag dat je universele gekocht had ,dus dacht ik dat je er mee geholpen was .GR Wim

Schrijver chantal

Bestuur 
#7 | Geplaatst: 30 april 2012 11:54 
ik weet niet of het zo makkelijk is om er een gaatje in te boren. zal het eens met dre overleggen (mn persoonlijke monteur op dit moment) je hoort nog van ons willem. in elk geval bedankt voor het aanbod. als het volgens dre ook daar mee kan en dan hou ik me aan bevolen voor die knipperlichten.en anders word het toch de orginele die ik heb maar totaal niet mooi zijn, opnieuw spuiten maar dan in het blauw. (laten verchromen is denk ik wel heel erg prijzig)

groetjes chantal

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 1 mei 2012 11:52 
wim,

ik dacht dat ook, maar dat word niet mooi zegt dre (niet zo mooi als origineel) en het is niet voor een rat van mij dus mag het wel mooier zijn...

groetjes werner (laat chantal de keuze)

Schrijver MAST

Moderator 
#9 | Geplaatst: 1 mei 2012 12:38 | Aangepast door: MAST 
Werner, je hebt nog 4 dagen en een paar uur uur om te bieden op deze:Custom lamp oor rechts en deze custom lamp oor links.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 1 mei 2012 17:14 
marcel,

5 uur? volgends de advertentie nog 4 dagen?

groetjes werner

Schrijver MAST

Moderator 
#11 | Geplaatst: 1 mei 2012 17:28 
Oeps, verkeerd gekeken. Sorry.
Hondacx500.nl

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 2 mei 2012 12:21 
Lampoor
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver coenox

Voorzitter 
#13 | Geplaatst: 2 mei 2012 13:42 
@Jottum

Ik denk toch niet dat Werner die bedoeld, maar deze zouden wel op aan zijn eigen motor kunnen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 2 mei 2012 20:57 
ja hoor die krijgen wel een mooi plekkie,
stuur ze maar op!

groetjes werner (moet hem weer gaan volhangen...)

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 3 mei 2012 19:22 
nou marcel,

das leuk bieden op die lamporen. druk ik op; bod bestatigen en krijg ik meteen te horen dat ik overboden ben! wat is dat voor een kl*tezooi...

groetjes werner (word het toch een "toekomstige"rat custom kopen met goeie lamporen?)

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 lamporen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven