Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

CX 500

Schrijver piet rijnberg
Gast 
#1 | Geplaatst: 5 mei 2012 10:16 
onderstaande advertentie op marktplaats gezet.

Honda CX 500, een robuuste cardan aangedreven oud politiemotor voor de liefhebber. Zoals je aan de recente foto's kunt zien is de staat goed. Wel heeft hij tenminste 10 jaar binnen stilgestaan en moet worden nagezien (bokkig bij koude start). Een complete motor met boekjes en helmen en zelfs een extra 1-persoons zadel uit het politietijdperk.

http://motoren.marktplaats.nl/motoren-oldtimers/557243508-honda-cx-500-oldtimer-voorm alige-politiemotor.html

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 mei 2012 14:37 
He, da's grappig. Een éénpersoonszadel op een CX. Nooit eerder gezien.

Hier foto's van de politie CX:
polcx2
polcx
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Engeltje

Moderator 
#3 | Geplaatst: 5 mei 2012 17:50 
JiMi, Coen heeft ook een 1-persoon zadel.. Heeft hij op de 'Ouwe Rooie' zitten als hij er alleen op rijdt... (duuuhh, blond????)

Lieke
(die na een paar km-tjes en ook in de regen, lekker met een lekker biertje op de bank zit, en dus even gehad heeft.....)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 5 mei 2012 18:49 
Mijn zadel is anderhalfspersoons... Guilliari
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver toto

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 5 mei 2012 22:15 | Aangepast door: toto 
M'n Redbike is ook 'n éénzitter. En Deep Purple ook.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 6 mei 2012 13:06 
Ook mijn 50's CX heeft een één persoons zadel! In noodgevallen kan er een één persoons achter zadel op!

50's CX

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 CX 500

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven