Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Te koop Honda CX500e 1983

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 8 mei 2012 19:01 | Aangepast door: JiMi 
Langs deze weg vraag ik aandacht voor het volgende.

Ik sprak onlangs een bejaarde man, die een zeer goed onderhouden CX heeft staan. Hij wil hem graag verkopen. Hij heeft er altijd goed voor gezorgd maar verbaast zich erover waarom er maar zo weinig geboden wordt op een motor die er nog zó mooi uitziet voor zijn leeftijd. Ik heb hem beloofd er hier op het forum wat aandacht aan te schenken. Daarom hier een foto plus linkje naar de Speurders-advertentie. Wie maakt hem los?

cx500e
Link naar Speurders
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 8 mei 2012 21:58 
Hallo Jimi,

hmmm. OK, ik weet van niets hè? Als ik dan naar de foto's en beschrijving kijk denk ik te zien :

- aardig wat kilometers
- vreemde stuurkuip, vind ik lelijk (mijn smaak niet dus), waar is origineel?
- hoger stuur met nu erg strakke kabels
- geen kap om radiator, waar is die gebleven?
- zo te zien kleine schade uitlaat-R
- zo te zien krom remhendel voor
- verder netjes, maar foto's altijd mooier dan echt

dat maakt t allemaal geen slechte motor, maar hoog bieden zou ik ook niet doen.

En dan is het ook nog eens zo dat er momenteel geen h**d veel biedt voor wat voor motor dan ook, crisis en zo, je weet wel. Zelf net ook een motor verkocht en daar verlies op genomen, jammer maar het is niet anders.

En ik pas niet zo goed op een E, anders zou ik er misschien toch wel wat voor bieden

groet, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer zonder kuip nog wel B wielen
XL125 V Varadero 2007 , lekker licht, zit goed, je moet geen haast hebben - en die nokkenas moet niet zo'n herrie maken :-(
o ja, donateur ca.2006-2025 💰

Schrijver Hans Leenders
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 9 mei 2012 00:15 | Aangepast door: Hans Leenders 
Misschien omdat dit type motor nou eenmaal wat oudbollig wordt bevonden door de meeste motormuizen. Er zijn mi maar weining met onze goede smaak. Inmiddels veeeel nieuwere motoren met 'modernere' toeters & bellen beschikbaar voor een habbekrats. Klein publiek dus voor dit prachtige kavalje. Meer een kwestie van vraag en aanbod.
H.F.Leenders

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Te koop Honda CX500e 1983

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven