Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Geslaagde Stamtafel 'Het Groene Hart'

 
Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 17 mei 2012 23:14 
Trots, voldaan....

Ik zeker, maar ook Coen sluiten deze avond zeer voldaan en tevreden met een heerlijk biertje (en misschien nog wel met wat lekkers..) af...

De stamtafel is zeker geslaagd. Gezellig was het.. Buiten die van ons... stonden er 9 motoren extra op en bij ons terrein.... Super.

Jelte ging als eerste weg, daarna de rest van het 'schorem'..... Gaaf geluid al die motoren!

Verder heb ik gewoon geen woorden meer voor, ik weet dat ik straks lekker ga slapen en verheug op mijn ritje naar Vechta, Stamtafel de Veluwe (Ja Honkietonk, ik kom ook weer een keer!) Onze motorvakantie.. etc. Ik heb het helemaal weer te pakken.

Enne Kuipwillem.. dank je voor het meenemen voor de ruggesteun.. foto volgt..
Ook de foto's van deze avond volgen, maar Coen moet ze eerst even op flickr zetten voordat we ze kunnen plaatsen.. morgen dus.

Lieke
(die CX-mannen bedankt voor de gezellige avond..)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 mei 2012 23:24 
het was een zeer geslaagde bijeenkomst, ik wil gastheer en vrouw bedanken voor de koffie etc bla bla bla... Heb weer veel gehoord en een goede tip van Theo, die ook weer rijdt.

Het was super, lijkt een tweede plaats, na Veluwe, erg druk.....zijn er wel plaatsen....hm wordt tijd om naar bed te gaan....

groetjes Mike.
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 17 mei 2012 23:50 
En ik ben ook weer thuis in Nijkerk na een gezellig avondje, dank!, en nu lekker slapen.

Groet, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Joost Hilders
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 mei 2012 00:17 
Dank aan Lieke en Coen voor de zeer gastvrije ontvangst en het enorm gezelllige stamcafe.
Mooi mooie motorfietsen bekeken (wat een mooie 650 Custom!), en leuk om elkaar weer eens te zien.

Samen met DonB terug gereden N!!/A4 , al met al een hele geslaagde avond en een mooie rit.

groet, Joost Hilders
* Lichtblauwe CX500 met Honda-kuip. * Zwarte CX500 * GL650D Interstate

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 mei 2012 00:50 
En ik ben ook weer veilig thuis! Het was idd erg gezellig en er zijn weer een flink aantal technische foefjes en weetjes over en weer gegaan!! Altijd leuk, die techniek!!

Meteen na thuiskomst kon ik door naar Almere om Anouk op te halen!! Zo, nu eerst een drankje... of 2 en dan ons mandje in.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 18 mei 2012 01:35 
Ik ben ook weer thuis, even een bruin warm afzakkertje bij Theo en dan weer snel naar huis. Ja, "Het Groene Hart" gaat op de Veluwe lijken. Veel gezellige mensen ontmoet en gehoord, maar ja wat verwacht je ook op een CX V(rienden) avond !!!
Graag allemaal tot ziens 30 mei a.s. op de Veluwestamtafel (er aan en er onder mag ook)
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver DonB
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 18 mei 2012 08:45 
Vond het erg gezellig gister. Ben toch veel te weten gekomen en van een paar een paar mooie tips meegekregen. Kan ik mee aan de slag. Volgende keer kom ik zeker weer.

Lieke en Coen bedankt voor jullie gastvrijheid. Toch een heel huis vol zo.

Ps, het stuk naar huis met ze alle achter elkaar was zeker een prachtig gezicht zo in het donker.

Schrijver theojansen
Gast 
#8 | Geplaatst: 18 mei 2012 10:26 
Coen en Lieke, iedereen die niet geweest is heeft wat gemist!! Bedankt voor de gastvrije ontvangst.
Groet, theoj

Schrijver sieds

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 18 mei 2012 10:47 
undefined:
iedereen die niet geweest is heeft wat gemist!!

Wat hebben we gemist Theo??

3 uren rijden voor een bakje koffie?
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 18 mei 2012 11:12 
Het was heel geslaagd ,grote opkomst ,gezellig onderkomen ,lekkere koffie. ik had er wel 5 uur voor willen rijden .Lieke en Coen ,bedankt

Schrijver Teto

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 18 mei 2012 11:15 
Willem, Toto was verhinderd daarom was Teto er ook niet.
Kilometertellerkabel is gewoon nieuw te bestellen bij Roukema
Triumph Tiger 1050 ABS

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Geslaagde Stamtafel 'Het Groene Hart'

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven