Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

gevraagd remschijf

Schrijver Bram Otten
Gast 
#1 | Geplaatst: 17 juni 2012 23:05 
Hallo is er iemand die een goeie remschijf heeft voor een CX 500C uit 1980. Dit type heeft omgekeerde comstar velgen.

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 juni 2012 00:17 
Hallo Bram leuk dat je je even voorsteld. :

Gr. Luc
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 18 juni 2012 08:04 
hoi bram,

ik heb wel remschijven maar die zitten op mijn cx, ik zou voor nieuwe gaan, want remmen is toch belangrijk?

luc,
ik mis jou ook in het smoelenboek of heb ik niet goed gekeken?

groetjes werner (sta met mijn smoel ook in het boek)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 juni 2012 09:01 
Klopt Werner ik sta NIET in het smoelenboek dat was er nog niet toen ik me aanmelde. Maar heb me destijds wel even netjes voorgesteld. Heb je overigens het smoelenboek wel eens goed bekeken. ? Alhoewel het initiatief goed bedoeld was staan velen er onherkenbaar op ( ook jij ), andere met slechts een mededeling en weer andere vervuilen dat draadje met allerhande opmerkingen - iets wat je overigens helaas wel vaker tegekomt op fora - "Moderators should moderate ".

Vat geen Cow boy
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 juni 2012 09:17 
ja luc,

dat klopt, ik heb me ook ooit eens voorgesteld (lang voordat er een smoelenboek was)
reden dat ik "onherkenbaar" in het smeolenboek sta is omdat iedereen mij al kende voor dat smoelenboek

groetjes werner (degene die mij nogniet kennen zie ik op sjk wel)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 18 juni 2012 10:39 
Hallo Bram, welkom op het forum. Misschien is er iemand hier die jou kan helpen. Maar probeer ook eens of je op MP iets kan vinden.
bv: HIER
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver theojansen
Gast 
#7 | Geplaatst: 18 juni 2012 11:54 
Bram, heb je soms een custom met 1 remschijf voor?
Die zijn wat lastiger te vinden denk ik.
Theoj

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 18 juni 2012 12:38 
Henry in Vechta had een doos vol, waarschijnlijk komt hij ook naar SJK.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 18 juni 2012 16:11 
Hallo Bram

Waar woon je??
Ik heb nog een wiel staan met twee schijven er op.
Maar ik weet niet of dat de goeie zijn.

Groetjes

Arnold
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver Teto

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 18 juni 2012 19:18 
Wij hebben er ook nog wel een liggen denk ik.
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver Bram Otten
Gast 
#11 | Geplaatst: 18 juni 2012 23:39 
Hallo allemaal. Bedankt voor jullie reacties. Met de tips ga ik zeker aan de gang. Wat betreft voorstellen, nou hier komtie: Ik ben Bram Otten, 57 jaar en gehuwd. Ik woon in Spijkenisse en ben verpleegkundig centralist op de gemeenschappelijke meldkamer voor ambulance, politie en brandweer in Rotterdam. Ik rij sinds 2 jaar op mijn huidige CX. Daarnaast heb ik ook nog een Goldwing 1200 uit 1986. Ik heb me pas 1 maand geleden aangemeld bij deze club en de reden dat ik niet in het smoelenboek sta is dat ik geen flauw idee heb hoe dat moet, maar wie weet lkomt dat nog. Door mijn werk (volcontinue diensten) zal ik w.s. helaas niet in staat zijn om op veel meetings te komen(is mijn ervaring uit het verleden met andere motorclubs). Voorlopig even tot zover. Ik hoop de jullie nieuwsgierigheid hiermee een beetje is bevredigd. Nogmaals bedankt voor jullie reacties en wie weet tot ziens.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 gevraagd remschijf

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven