Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

CX delen

 
Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 30 juni 2012 23:23 | Aangepast door: brinkcx 
Hallo,


voor de eigen CX heb ik een kuip gekocht met toebehoren. Niet bijzonder, maar er zat nog een CX aan vast die na afmonteren van de kuip beter bleek dan verwacht. Nou heb ik dus al een CX en onderdelen zat, daarom voor de liefhebbers wat grote brokken. Het hoeft de hoofdprijs niet op te brengen, als ik de kosten er weer uit krijg vind ik het best. Nog liever heb ik spullen voor de GL650, daar heb ik meer aan, ruilen? Het staat dan ook eerst hier en niet op marktplaats. Wat is het dan wel? Nou dit, met de actuele status beschikbaar/gereserveerd/verkocht :

- frame exclusief voorvork etc inclusief de rest (beschikbaar)

frame
poedercoated, achterbrug OK, voorvork met alles is er af. Achterband lijkt goed, alle electriek aanwezig, CDI kan je er ook bij krijgen. Met cardan as, middenbok etc. B-frame met overgespoten comstar holle kant buiten. Je kan er ook nog een A voorwiiel bij krijgen met redelijk goed lijkende band maar zonder schijven (verwijderd, veel te dun geworden) Buddy heeft één gaatje, onderkant is redelijk goed, geen strap. Balhoofdlagers moeten vervangen.


- motorblok (gereserveerd)

blok

heb 't nog even (zonder voorremmen) warm gereden, daarna olie ververst incl. filter, voor zover bekend ca 63K km gelopen. Geen rare geluiden, maar geen garantie natuurlijk. Laadspanning OK, verder niets aan gecontroleerd. Met heel goede radiateur(wel verkeerde, is B/C, niet Z/A), kennelijk vervangen na schade. Zonder carburatuers (slecht) met startmotor.


- Uitlaten (verkocht)

uitlaat

kwaliteit bruikbaar, nog even als je niet om roest geeft. De (Jama) H-box tussenin lijkt goed, steuntjes voor afgebroken kan je lassen of zonder rijden dat gaat ook wel.

belangstelling, laat maar horen?

groet, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 1 juli 2012 07:27 
Hi Frans, ik heb interesse in het blok. Mail verstuurd.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 1 juli 2012 18:04 
Helaas, ik was niet snel genoeg
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 1 juli 2012 19:24 
Voor de duidelijkheid : blok is gereserveerd, de rest niet !
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 5 juli 2012 23:18 | Aangepast door: brinkcx 
Luitjes,

het blok is verkocht aan een algemeen bekend clublid en de uitlaat gaat naar een andere bekende stamgast die denkt er wat mee te kunnen doen.

Voor het frame+ zijn er blijkbaar geen liefhebbers... Je weet
niet wat je mist! Keurig in de poder coating, zelfs de scharnier pen van middenbok zat er keurig los en draaiend in ! Het is inmiddels allemaal in losse onderdelen veranderd, dus als je nog belangstelling hebt voor :

- frame+brug (netjes)
- elektriek : regelaar, CDI, kabelboom
- lakset : kontje, tank, zijschilden
- bruikbare buddy

en dan heb heb ik ook nog een heel net origineel voorspatbord!

Voor dit of klein spul dan moet je maar laten horen, deze advertentie gaat op slot, bij gelegenheid zal ik 't nog wel eens op Marktplaats zetten.

plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 CX delen

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven