Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

CD speler gezocht voor SJK

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 6 juli 2012 17:18 
Beste Allemaal,

Op SJK gaan neef jan en ik samen DJ spelen op de zaterdag avond. Ik heb nu alle apparatuur (Mengtafel, Actieve luidsprekers met center bas speaker, mijn laptop enzo.) bij elkaar. Nou probeerde ik de CD speler in de garage uit maar die deed nix meer!!

Vandaar mijn oproep, heeft iemand liefst in de buurt van Nijkerk, nog een werkende CD speler te leen voor het SJK weekend? Handig is het wel als ik hem van tevoren kan uit proberen zodat ik niet voor verrassingen kom te staan.

Alvast bedankt!

Groet Erik. ( Die al een aanhanger vol heeft weten te slepen met apparatuur!! )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 6 juli 2012 23:09 
Sorry, alleen een overschot aan CX onderdelen
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer zonder kuip nog wel B wielen
XL125 V Varadero 2007 , lekker licht, zit goed, je moet geen haast hebben - en die nokkenas moet niet zo'n herrie maken :-(
o ja, donateur ca.2006-2025 💰

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 juli 2012 09:19 
Ik heb nog wel een harde externe schijf met +/- 15.000 nummers. Ik weet niet of je daar iets aan hebt. En een losse DVD speler die uiteraard ook CD's afspeelt.

Gr. Luc
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 7 juli 2012 11:59 
Tussen Nijkerk en Zutphen ligt Apeldoorn, komt dat goed uit, ik heb nog een JVC DVD/CD speler liggen, zelf nog nooit gebruikt, maar kreeg hem van mijn buurman. Zo je weet, beter een goede buur, dan een verre vriend. (Maar Apeldoorn is ook niet zo ver )

Groetjes Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 8 juli 2012 00:34 
Beste Luc en Henk,

Ik ga nu eerst 3 weken op vakantie, ik kom er daarna op terug.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 9 juli 2012 18:45 
Ik heb hier ook nog een 300cd wisselaar liggen. Kunnen we uren mee voort! Maar ik geloof dat er al dichterbij huis aanbiedingen zijn.
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 CD speler gezocht voor SJK

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven