Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

zadeltasbeugels/kofferrekje gezocht

Schrijver chantal

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 18 juli 2012 15:12 
op mijn custom wil ik graag zadeltassen. die heb ik in middels al.alleen om te voorkomen dat ze tegen de uitlaat,het wiel en schokdemper komen moet er eigenlijk van die beugels aan. alleen weet ik niet welke maat ik moet hebben.staan allemaal motortypes bij maar natuurlijk geen cx. had verder in mn hoofd zitten een krauser1 rekje want dacht dat nog te hebben liggen maar helaas die hebben we niet meer.

heeft iemand nog een krauser rekje of een idee welke zadeltasbeugels op de cx500c passen?

groetjes chantal (op de zadeltassen,achterlicht en achterknipperlichten is mn custom klaar geloof ik)

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 juli 2012 17:37 
Bedoelje zoals er op showroom cx500 c foto 122 of 103 staat
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver chantal

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 18 juli 2012 19:30 
idd dat bedoel ik jan.

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 19 juli 2012 18:51 
De rekjes op de foto's 122 en 103 zijn "gewoon" de plastic Krauser rekjes. Maar als je de tassen al hebt gaan die er niet zomaar op passen want die komen vast niet van Krauser. En als je zo'n rekje hebt gevonden past dat alleen direct als het van eenzelfde CX500C af komt, anders niet maar het is wel (een beetje) verstelbaar.

Nieuw is er afaik niets te koop voor een CX. Misschien beter zelf wat maken?

succes, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer zonder kuip nog wel B wielen
XL125 V Varadero 2007 , lekker licht, zit goed, je moet geen haast hebben - en die nokkenas moet niet zo'n herrie maken :-(
o ja, donateur ca.2006-2025 💰

Schrijver chantal

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 28 juli 2012 07:24 
dre heeft inmiddels zelf wat gemaakt voor mn cx. en het past. ziet er mooi uit en lekker stevig.hij heeft van een ijzeren kofferrek de beugels gepakt, dan de beugels van de topkoffer eraan gedaan en alles er op gezet. moet nu alleen nog een keer opnieuw in de lak maar dat komt nog wel. vanmiddag eerste proefritje maken met mn motor

gr chantal

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 zadeltasbeugels/kofferrekje gezocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven