Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

gratis: Frame met kenteken CX500C

Schrijver Ray22
Gast 
#1 | Geplaatst: 5 aug. 2012 16:53 
Ik heb hier nog een frame staan van een CX500 custom uit 1981. Bij de rechterondermotorsteun zit roest en daar zit ook een gaatje. Volgens mij is dat nog wel dicht te lassen. Kenteken zit er ook nog bij. Gratis af te halen in Bunnik voor de echte hobbyist. Als er geen belangstelling is gaat het frame bij het oud ijzer.

Groeten, Ray

Schrijver Arno Luierweert
Gast 
#2 | Geplaatst: 5 aug. 2012 18:31 
Ray,

Als niemand belang heeft.

Kun je het frame beter bij een auto sloop brengen met het kenteken kompleet dan krijg je tenminste een vrijwaring terug.

Groet Arno

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 aug. 2012 18:40 
Ik heb ook nog een -Z frame over waar blijkbaar geen liefhebbers voor zijn, maar bij de autosloper brengen is een nieuw idee voor mij. Eerder heb ik in zo'n geval braaf de papieren naar de RDW opgestuurd, aangetekend dus duur.

Is een autosloper verplicht een motor(frame) te accepteren?

Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer zonder kuip nog wel B wielen
XL125 V Varadero 2007 , lekker licht, zit goed, je moet geen haast hebben - en die nokkenas moet niet zo'n herrie maken :-(
o ja, donateur ca.2006-2025 💰

Schrijver Arno Luierweert
Gast 
#4 | Geplaatst: 5 aug. 2012 18:56 
Frans,

Ik had een keer een Yahama frame XJ 750 weg gebracht bij een autosloop in Hengelo en kreeg toen een vrijwaring.

Alleen het nummer van het frame en het frame en kentekencompleet met kenteken plaat heeft de sloop wel nodig.

Groet Arno

Schrijver theojansen
Gast 
#5 | Geplaatst: 5 aug. 2012 20:22 
Kijk eens op de site v d RDW, daar staat hoe je eenvoudig een motor (frame) kan slopen in eigen beheer.
Theoj

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 6 aug. 2012 00:07 
Hallo Theo,

dat is wel bekend, gewoon papieren in een aangetekend briefje naar de RDW, klaar. Maar bij een sloperij afleveren is makkelijker en goedkoper Als ik 't als oud ijzer moet wegbrengen moet ik er twee maal voor rijden (1x ijzer, 1x post)

groet, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer zonder kuip nog wel B wielen
XL125 V Varadero 2007 , lekker licht, zit goed, je moet geen haast hebben - en die nokkenas moet niet zo'n herrie maken :-(
o ja, donateur ca.2006-2025 💰

Schrijver Ray22
Gast 
#7 | Geplaatst: 6 aug. 2012 19:15 
Bedankt voor de tips allemaal. Er is kennelijk geen belangstelling voor het frame dus ik ga eens kijken of er een sloperij in de buurt is die me een vrijwaring wil geven.

Gr. Ray

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 gratis: Frame met kenteken CX500C

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven