Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Protestrit naar Brussel

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 10 sept. 2012 21:00 
De MAG organiseert op zaterdag 22 september 2012 een protestrit naar Brussel om in actie te komen tegen een verplichte, jaarlijkse technische keuring voor motorfietsen.

De Europese Commissie stelde net voor de zomer voor om alle gemotoriseerde tweewielers op te nemen in een verordening voor periodieke technische controle. Er moet een jaarlijkse inspectie komen voor alle voertuigen ouder dan zes jaar. In het najaar wordt er door het Europees Parlement beslist. Deze maatregel zal motorrijders meer dan 1,2 miljard euro extra per jaar gaan kosten.

Protestrit MAG
De Motorrijders Actie Groep Nederland organiseert op zaterdag 22 september samen met de MAG België een protestrit tegen dit voorstel. Zij roepen alle motorrijders (ook niet-MAG-leden) op om op zaterdag 22 september 2012 mee te rijden naar Brussel om zo een tegengeluid te laten horen.

De MAG verwacht zo'n 3000 motorrijders, maar dat kunnen er natuurlijk maar zo meer zijn. De groep vertrekt op zaterdag 22 september om ongeveer 11.00 uur vanaf Hazeldonk aan de A16 onder Breda (vlak voor de grensovergang Nederland-België). Al vanaf 's morgens 08.30 uur staan de MAG-vrijwilligers voor je klaar. Onder begeleiding van motorrijders van MAG België zal de groep in colonne naar Brussel rijden. In Brussel worden de deelnemende motorrijders naar de protestlocatie geleid (de exactie locatie wordt later bekend gemaakt). Na afloop van het protest in Brussel worden de deelnemers door motorrijders van MAG België Brussel weer uitgeleid, waarna iedereen zijn of haar eigen route kan kiezen.

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 10 sept. 2012 22:33 | Aangepast door: beinhart 
hallo papa (hoe heet je ook alweer?)

daar is al een draadje over;
protestrit

gestart door arnold, die het in mijn mailbox heeft genoemd

groetjes werner (geen tijd)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 10 sept. 2012 23:22 
Hoi Werner, ja daar was ik al bang voor. Ik had nog gezocht in de forums, maar kon niks vinden over de rit naar Brussel. Laten we dan maar verder gaan met het draadje van Arnold. Groet Superpapa Leo.

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 11 sept. 2012 07:13 
hoi leo,

ja ik had ook gezocht toen ik jou berichtje las, maar door mijn externe geheugen (chantal) heb ik het gevonden.

groetjes werner (als het in de top5 staat is het makkelijk te vinden)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Protestrit naar Brussel

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven