Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

stamtafel Gilze dit keer

Schrijver udent

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 2 nov. 2012 20:28 | Aangepast door: udent 
Het was gisteren kei gezellig bij de stamtafel , niet in Molenschot, want het café Schutterslust was dicht( hadden ze ons best kunne laten weten, ik heb een kaartje afgegeven), maar bij dé Tip in Gilze.
met 6 man en 2 vrouwen was het erg gezellig, kijk naar de agenda voor de volgende eerste donderdag van de maand.

Gr Theo.
theo cx ds

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 3 nov. 2012 08:24 
ja het is in brabant zo gezellig dat we door de hele provincie trekken, net als een soort kroegentocht...

groetjes werner (zou het vandaag droog blijven?)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 nov. 2012 09:13 
In Brabant gezellig?? Ik ben een weekje in Tilburg geweest. Waarschijnlijk in de verkeerde hoek ( Componistenbuurt ), want daar was het niet gezellig. Veel hangjeugd en boerka's.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 nov. 2012 10:20 
Hé Superpapa, had jij zeker dat brievenbusstrookje op je ogen geplakt en die hangjeugd had je kunnen voorlezen....
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 5 nov. 2012 10:35 
Op maandagmorgen ben ik meestal niet zo helder en dus begrijp ik het niet. Leg eens uit!

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 5 nov. 2012 17:20 
Nou weet ik het: Het is Brabantse humor!! Ja, daar hebben wij Noorderlingen soms wel eens problemen mee

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 6 nov. 2012 11:44 
Nou suprdesuper, daar heb je lang over na moeten denken.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 6 nov. 2012 12:34 
ik wist niet dat jij brabander was henk?
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 6 nov. 2012 15:14 | Aangepast door: Superpapa 
Ik zei toch al dat ik 's-maandags, zeker 's- morgens, niet zo helder ben.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 stamtafel Gilze dit keer

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 11
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven