Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Vanavond: Stamtafel 'Het Groene Hart'

 
Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 15 nov. 2012 08:28 
Ja de maand is weer voorbij.
Het weer is beter, geen regen alleen nu mist.

1 gast komt zowiezo, dat is Michael, dat gaf hij gisteren aan. Die komt ook als niemand komt. Dus heb je zin, laat het even weten.. Ik vind het zonde van de rit en, in deze tijden, het geld als Mike alleen moet komen.
Coen kan namenlijk niet, die moet werken.

Dus heb je zin.. dan lees ik het wel. Anders staat de koffie klaar bij de andere maar dan in huiselijke sfere stamtafel.. (scheelt mij lopen... hihi)

Lieke
(die misschien vanavond wel een hele speciale stamgast thuis heeft zitten).
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver chantal

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 15 nov. 2012 09:43 
we hebben de planning om te komen. denk dat ik dat inmiddels lichamelijk wel aan kan en de afleiding is heel erg welkom. dus op ons kun je rekenen.

groetjes chantal (die alles wil weten over je speciale stamgast)

Schrijver beinhart

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 15 nov. 2012 12:10 
nou lieke,

een mistery gast...
net als dat spel met die klapbordjes, wie is het. heeft ie een baard, is het een man, heeft ie oorbellen, is zijn haar rood, enzo moeten we erachter komen...

groetjes werner (welk type cx rijd hij/zij?)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Engeltje

Moderator 
#4 | Geplaatst: 15 nov. 2012 15:48 
Werner,
de mistery-gast rijdt geen motor, maar heeft er wel een soort van 1.

Ik heb nog geen definitieve bevestiging gekregen of de gast komt... het blijft dus spannend...

Lieke
(die om 19.15 uur ook nog even 2 meiden naar school moet brengen..drukdrukdruk..)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Engeltje

Moderator 
#5 | Geplaatst: 15 nov. 2012 17:06 
In verband met weinige aanmeldingen en toch ook om de speciale gast die vanavond komt,hoop ik dat ik op tijd ben dat ik de stamtafel in huiselijke sfere plaats laat vinden.

Ik heb net Chantal gesproken en die weet met Werner ook deze stamtafel te vinden en zij vinden het prima....

Dus wil je nog komen... Welkom!!!
Laat het nog steeds eventjes weten, dan kan ik nog wat inkoopjes doen.

Groetjes
Lieke
(die het nog steeds druk heeft....)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Engeltje

Moderator 
#6 | Geplaatst: 15 nov. 2012 23:46 
Wat heb ik een gezellige en fijne, maar vooral speciale stamtafel gehad vanavond... thanks iedereen die erbij was...

The special quest was mijn zoon Robin die na 2,5 jaar weer wat clubleden zag...

Deze avond was voor mij de derde keer dat hij bij ons was, dus daarom wilde ik dat deze stamtafel bij ons thuis 'gevierd' werd. Was Coen thuis geweest, dan waren we op de plek van bestemming wel geweest, alleen ik kon dat niet echt volbrengen.'

Dus... dank je lieve clubvrienden om het bij ons te doen..

Lieke
(die nog naglundert dat Robin SJK zo gemist heeft)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver chantal

Bestuur 
#7 | Geplaatst: 15 nov. 2012 23:52 
het was ook heel erg gezellig, klein clubje maar was ook niet erg. vond het fijn dat ik robin nu eindelijk eens in het echt heb gezien.

heb het erg naar me zin gehad.nu wel erg vermoeid en veel meer pijn dan normaal door de lange autorit maar was de moeite waard.

groetjes chantal (die vaker mee gaat gaan met werner naar de stamtafels)

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 18 nov. 2012 12:05 
Ja heeft even geduurd, maar het was zeker weer gezellig, blijft leuk daar...

gr. mchael
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vanavond: Stamtafel 'Het Groene Hart'

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven