Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Technische keuring

Schrijver Johnny
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 28 nov. 2012 10:51 

Schrijver Johnny
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 28 nov. 2012 10:53 
Vergeten te vermelden/
In België zijn ze ook bezig met de technische keuring voor motoren.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 28 nov. 2012 11:21 
Zie je nou wel Johnny, in België zijn ze ook niet zo blij met deze "Brusselse" initiatieven.

Groetjes Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 28 nov. 2012 14:49 
het wordt tijd dat we uit de europese unie stappen.

Ik roep het hard op, ik ben er klaar mee.
Geneuzel om niks dus...
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 28 nov. 2012 16:00 
Mis ik iets Johnny? Uit dat pdf-je leer ik juist dat ze niet met keuring bezig zijn in België.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 29 nov. 2012 00:07 
Als het aan de Belgen ligt komt er dus GEEN keuring: "de Staatssecretaris heeft geen intenties om een technische keuring voor motorfietsen in België in te voeren, tenzij Europa dit zou verplichten".

Schrijver Johnny
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 29 nov. 2012 09:05 
Zo als men kan lezen zijn er al 11 landen die een keuring hebben.Nu hebben wij belgen een staatssecretaris die dit niet moet hebben,maar wat als we bij de volgende verkiezing een andere krijgen die hier wel voor te vinden is?En zo komen er in ieder europees land bij de verkiezingen om de paar jaar wel bij die hier voor gewonnen zijn.En zo binnen x aantal jaren gewoon europees vastgelegd algemene keuring.Maar let wer mij hoeft dit ook niet.

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 29 nov. 2012 11:32 | Aangepast door: Luclubberts 
"Als het aan de Belgen ligt komt er dus GEEN keuring"
Ik dat je dat verkeerd ziet Superpapa. Het zou moeten luiden : "Als het aan de EC ligt komt er in België geen keuring.
Als die staatsecretaris "ballen "had zou hij wel gezegd hebben dat België tegen is, maar dat doet hij niet. Mocht de EC besluiten dat het toch door gaat kan hij zich daar mooi achter verschuilen en zeggen : "Ik/wij wilde niet, maar het moet van hen ". Zo werkt de politiek, zorgen dat je eigen bordje schoon blijft er komen namelijk altijd weer verkiezingen.

Gr. Luc
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 29 nov. 2012 20:18 
Nee hoor Luc dat heb ik niet verkeerd gezien. Er staat duidelijk in het bericht dat de Belgen deze keuring niet willen, maar als Europa het zou verplichten wel zullen invoeren. Dat jij vindt dat het bericht anders zou moeten luiden ok, maar dan moet je bij de MotorCycle Council zijn en niet bij mij.

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 1 dec. 2012 01:17 
Niet de INTENTIE hebben is heel wat anders dan er tegen zijn.

Gr. Luc
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Technische keuring

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 9
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven