Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

HUlp gevraagd!

Schrijver Isabella
Gast 
#1 | Geplaatst: 3 dec. 2012 10:39 
Hallo,

Ik ben Isabella, een derde jaars studente. Ik loop stage voor het bedrijf Rust-Oleum. Ik werk hier tijdelijk en doe ondertussen een onderzoek naar verfgebruik bij oldtimer restauratie. Om door te kunnen naar het volgende jaar, heb ik jullie hulp hard nodig!

Het gaat om een online enquête die minder dan 5 minuten duurt. (De link staat hieronder). De eerste 250 inzendingen krijgen een sleutelhanger in de vorm van een flesopener! ( altijd makkelijk ) Hiervoor moet je wel even je adres invullen, zodat we het op kunnen sturen. Natuurlijk is dat niet verplicht, maar dan kunnen we het helaas ook niet opsturen!

Het onderzoek is verder geheel anoniem en zal alleen gelezen worden door school en mijn stagebedrijf. De adressen zullen uitsluitend voor het opsturen van de sleutelhanger gebruikt worden en komen verder niet terug in het onderzoek.

Alvast heel erg bedankt en veel plezier met de flesopener!
Groeten,
Isabella

LINK: http://www.thesistools.com/web/?id=303135

Schrijver toto

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 3 dec. 2012 11:03 
Als ik 't zo lees spitst jouw onderzoek zich toe op autorestaurateurs. Wij zijn hier een motorclub, hoewel, misschien is er ook wel een autorestaurateur onder ons. Wij(Teto & Toto) doen alleen in oud ijzer op 2 wielen. Kunnen we je helaas niet helpen.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 3 dec. 2012 15:55 
Inderdaad.

Isabella,

Laat even weten of we dit als klassieke motorbezitter (en daarmee bedoel ik dat de motor klassiek is, niet wij...) ook gewoon kunnen invullen of of dat het specifiek voor autobezitters is. Het lijkt me voor het onderzoek niet heel veel uitmaken, behalve dan dat er voor de auto veel meer verf wordt gebruikt.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Isabella
Gast 
#4 | Geplaatst: 4 dec. 2012 08:39 
Excuses, dit is inderdaad niet zo duidelijk naar voren gekomen!

Het spitst zich inderdaad voornamelijk op autorestaurateurs, maar ook kunnen klassieke motorbezitters de enquete invullen. Zoals Coen vermelde, maakt het niet zo veel uit voor mij onderzoek.

Toch bedankt voor de feedback beide! Ik zal er de volgende keer wat scherper op zijn.

Groeten,
Isabella

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 4 dec. 2012 11:02 
hallo isabella,

ik heb hem ingevuld, want ik wil heeel graag de sleutelhanger voor aan mijn motor te hangen

groetjes werner (heb er al een paar aanhangen)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver sieds

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 4 dec. 2012 12:48 | Aangepast door: sieds 
Oke ingevuld voor de Volvo maar 'versturen' is niet duidelijk of het verstuurd is misschien nu wel drie keer.

Isabelle, wil je dat ik het op het forum van de Volvo Klassierker Vereniging zet?
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 5 dec. 2012 10:23 | Aangepast door: marcobecker 
Ik heb hem ook ingevuld, ik ben benieuwd.
Voor meer vragen, en of testen over uw produkt mag u me ook persoonlijk benaderen.
Ik ben veel bezig met het opknappen van oude rijdende zaken.

Marcobecker@zonnet.nl

Zou dan ook graag test produckten willen ontvangen.....

Groetjes Marco.
Lees ook de linken door die hier onder staan.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver sieds

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 5 dec. 2012 11:25 | Aangepast door: sieds 
Marco, wel eens van RX5 RX7 en RX 10 gehoord: wordt veel gebruikt bij oldtimers

Dit is Rust-Oleum ken ik nog niet

Ook gebruik ik vaak OWATROL, prima spul
'Leaver dea as slaef'

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 5 dec. 2012 16:41 
Nee, ik ken het niet, ik ben nog van het type roest weg halen, zagen, schuren, zandstralen, slijpen, en of op nieuw stuk ijzer in lassen. Dus ik gebruik eigenlijk niet deze produckten.
Ik zal me er eens in verdiepen.
Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 5 dec. 2012 17:05 | Aangepast door: JiMi 
RX5 en RX7 heb ik gebruikt in mijn (gestraalde en gepoedercoate) frame. Vooral het gebruik van RX5 krijg je spieren van, want je moet het frame in alle mogelijke bochten draaien om die vloeistof overal te laten komen

KLIK
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Isabella
Gast 
#11 | Geplaatst: 17 dec. 2012 15:26 
Hoi Allemaal,

De enquête is offline gehaald, dus hij kan niet meer worden ingevuld. Graag wil ik iedereen hartelijk danken voor zijn of haar tijd en moeite! Ik heb meer respons gekregen dan dat ik had verwacht, waar ik erg blij mee ben.
Voor degene die zich hebben aangemeld, de sleutelhangers zijn onderweg!

Groeten,
Isabella

Schrijver sieds

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 17 dec. 2012 15:41 | Aangepast door: sieds 
Hopelijk hebben ook nog de nodige Volvo klassieker liefhebbers de enquete ingevuld.
Succes met het resultaat en je studie
'Leaver dea as slaef'

Schrijver hanalfa
Gast 
#13 | Geplaatst: 19 dec. 2012 10:18 | Aangepast door: hanalfa 
Hoi Isabella,

Jammer dat de online enquête is afgelopen, had je goede info kunnen geven over autolak op Oldtimers.

Verder succes met je onderzoek,!

Ciao, Han, Bella Italiä

166 register 002
S.C.A.R.B. 1936
166 club 381 (031)

Alfa Romeo 166 2.5 V6
Alfa Romeo 164 2.0 TS 1992
Alfa Romeo 90 2.5 V6 QO 1986
Alfa Romeo 33 1.4 IE SW 1994
Lancia HPE 2.0 IE Executive 1984
Honda CX 500 Custom 1982

Hanalfa

Tweede registerleider Alfa Romeo 166
http://www.alfa166register.nl

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 HUlp gevraagd!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven