Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Ik ben gevallen met de motor

Schrijver paul tobe
Gast 
#1 | Geplaatst: 28 dec. 2012 17:50 
Ik wilde de motor "even "weg zetten zo dat die niet zou beschadigen terwijl ik in de garage aan de gang zou gaan.
Ga ik onderuit 10 meter buiten de garage, denk een rem fout
Zelf heb ik niks maar de motor de te meer http://www.mijnalbum.nl/Album=KHBRLUHN.
Wie kan mij helpen aan de tussen beugel van de krauserset?
heeft iemand een linker knipperlicht merk ULO
Heeft iemand toevallig nog zo,n ruitje liggen.

Ik heb de beugel nu weer gefixeerd met en strip 3 mm er achter, de kuip gedemonteerd.

Mocht iemand ook nog valbeugels hebben dan hoor ik dat graag.
gr paul

Schrijver udent

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 28 dec. 2012 21:35 
Paul, wat jammer nou, maar je moet toch maar denken , materiaal is vervangbaar.
Misschien kun je een merk en type van de kuip vinden en dit even vermelden, de kuip is namelijk een vrij zeldzaam, niet erg bekend model.

Gr Theo
theo cx ds

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 28 dec. 2012 22:41 
Gezien op mp: http://link.marktplaats.nl/624794357
Dat is een link naar een ander Krauser rekje. Is jouw kuip van Speed 7? Dan zou je bij Jos Schurgers kunnen informeren of er nog onderdelen zijn.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Teto

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 29 dec. 2012 09:19 
Sh.., ik gooi toch weer te veel weg.
Laatst 2 van die kuipjes weggegooid.
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 29 dec. 2012 09:39 
ja teto,

weet je het nu nogniet? als er iets is van de cx, gewoon nooit weggooien. wat wel mag is hier vermelden dat je het weg wil gooien... dan komt iemand het wel ophalen

groetjes werner (gooit ook niks weg)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Teto

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 29 dec. 2012 21:11 
Heb ik nog niet eens verteld dat ik ook zo'n kofferrek heb weggedaan, dat lag al zo lang in de weg..
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver paul tobe
Gast 
#7 | Geplaatst: 30 dec. 2012 11:51 
@ mast bedankt voor de tip, maandag ga ik hem halen.
een kleine update:
Het ruitje heb ik weer in elkaar gelijmd, en wat verstevigd met speciaal plakband.
Nu het kuipje zelf weer verstevigen met een polyestermatje, zat toch ook een scheur in onder het knipperlicht gat.
Heb de motor tijdenlijk met DAF knipperlichten uit gevoerd op een beugel aan de voorzijde, is die in iedergeval weenormaal rijdbaar.
nu nog zoeken naar een anderknipperlicht merk ULO - NUMMER 3350116.
Dan ben ik weer compleet.
zit toch heel sterk over val beugels na te denken.

gr paul

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 30 dec. 2012 11:58 
Paul, de valbeugels zijn goed voor het motorblok, maar de kuip is het breedst en vangt dus ook de klap op. Ook de koffers zijn een bescherming en die haal ik er nooit af. Mijn scherm is al "vele" malen gesneuveld, maar de laatste jaren ben ik blijkbaar "beter" gaan rijden, ja dank je.

Groet Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver paul tobe
Gast 
#9 | Geplaatst: 22 jan. 2013 21:25 | Aangepast door: paul tobe 
Ik heb een kompleet ander kuipje kunnen over nemen, en heb nog onderdelen over kunnen nemen die de vorig eigenaar er nog bij had.
Kan helaas nog geen foto plaatsten computer doet vreemd anders had ik jullie mee kunnen laten kwijlen.
Dit word weer zo,n stamtafel verhaal

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Ik ben gevallen met de motor

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven