Het is ROOD geworden.
Wat? De Zwarte CX natuurlijk. Die is nu een Rode CX. Met de naam blijft het nog wat moeilijk, totdat ik op een goede dag de goede naam tegenkom.
Het ombouwen ging vrij goed, alleen het 'kontje is nog niet gelukt, voornamelijk omdat ik geen reflector heb, en daarnaast zit dat stevige "Sigma" kofferrek ook aardig in de weg.
Proefritje is gesl;aagd, al heb ik mijn twijfels over de benzine-kraan in de "ON" stand, net of hij wat in wilhouden. Op reserve geen problemen. Enne, ja, ik had hem net helemaal afgetankt.
Het stationair blijft kopzorgen geven. Beetje a-sociaal om met 4000tpm voor het verkeerslicht stil te staan. Maar ooit heb ik iets gelezen over iemand die voor een 100 euro's zo'n set helemaal schoonmaakt en afregeld. Nog eens naar op zoek gaan......
De kuip zit gek genoeg niet midden op, maar wat naar rechts, ongeveer anderhalve centimeter naar rechts. Ook dat moet later wat bijgewerkt worden.
En bij het over tappen van de benzine uit de oude tank in de nieuwe schoot het ding uit m'n handen, toch wat krasjes op die mooie rooie tank gekomen.
Daar is íe dan: de Rode Zwerver ? of ????

Harmony,
Hans.
( ook rood, toch anders )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken