Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

1301 aanmeldingen???

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 jan. 2013 09:38 
vraag
Vallen deze aanmeldingen ook onder leden?
Zo heb je er wel meer ,een vraag of iets te koop zetten
En dan niets meer horen van de persoon.

Gebruiker ????
Geregistreerd 23 aug. 2002 19:27
Email Klik hier om een rechtstreekse e-mail te sturen
Beroep projectmedewerker
Lokatie Netherlands
Totaal aantal onderwerpen 1
Totaal aantal reacties 1
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver Teto

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 24 jan. 2013 09:40 
Als ze "Donateur" zijn dan zijn ze "Lid".
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 24 jan. 2013 14:27 
am,

we hebben geen club maar een stichting,
dus ook geen leden maar vrijwilligers en donateurs.
en bij iedereen op het prikbord staat forum lid, op een paar uitzonderingen na

groetjes werner (verdere info volgt waarschijnlijk nog van een volgend forum lid)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 24 jan. 2013 19:52 
1301??? Bij de jarigen zie ik vandaag drie keer dezelfde persoon staan. Misschien zijn er wel meer dubbele of driedubbele aanmeldingen????

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 24 jan. 2013 20:48 
Ik denk dat er hooguit een 100-tal mensen op regelmatige basis het forum bezoeken.
Maar wat maakt het uit...
En misschien ben ik wel helemaal mis, en zijn het er wel 200
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 25 jan. 2013 08:38 
Officiëel hebben we inderdaad geen leden. De donateurs vormen samen met nog wat vaste bezoekers op het forum de kern van de club. Vorig jaar hadden we 70 donateurs. Op dit moment staat de teller voor dit jaar op ongeveer 45.

Er is wel een de suggestie gedaan om een deel van het forum, bijvoorbeeld vraag en aanbod, alleen toegankelijk te maken voor onze donateurs. We zijn de technische mogelijkheden hiervan aan het onderzoeken
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 25 jan. 2013 10:41 
coen,

dat is een leuk idee, ware het niet dat dan alle " niet donateurs" alles te koop gaan zetten bij algemeen?

groetjes werner (nieuw buro aan het indelen)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 25 jan. 2013 16:26 
Gezien hier hoogstens 1 keer om de twee weken iets wordt aangeboden (nog minder gereageerd) ontgaat het nut van zo'n maatregel mij een beetje.
Wil je meer bezoekers, zal er wat nieuws moeten worden aangeboden. Als je content verminderd, zal je het groepje verkleinen.
Alleen maar mijn meningkje...
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 25 jan. 2013 16:30 | Aangepast door: ouwe_jan 
Praatjes vullen geen gaatjes dus de donateur vullen deze gaatjes op,maar ja die niet helpen deze gaatjes te vullen moeten ook minder voordeel hiervan hebben en krijgen,maar hoe meer zielen dan worden de gedachten groter dus op naar de 2000 gedachten om deze club in stand te houden o.j.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 25 jan. 2013 16:57 | Aangepast door: pjotter 
Als vraag en aanbod alleen toegangkelijk wordt voor donateurs heb ik mijn langste tijd gehad hier.

Greetzzz pjot. (die de club erg achteruit vindt gaan)
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 25 jan. 2013 17:05 
Pjot, je hebt mijn eerdere antwoord niet begrepen......dus
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 25 jan. 2013 19:35 | Aangepast door: pjotter 
owww...... er wordt hier dus ook al door andere bepaald of je mag reageren of niet.

het moet niet gekker worden.
sorry henk we leven in een vrij land met vrijheid van meningsuiting. Dit beteken dat ik mag zeggen wat ik wil zolang ik een ander er niet mee kwets.
geloof niet dat dat hier aan de orde is.

Zolang we maar netjes in ons hokje blijven zitten of in het straatje blijf lopen dat een ander voor je bedenkt, nee dat gaat het goed. maar helaas ik ben geen schaap. ik heb een eigen mening en die mag ik zeggen.

Greetzzzz pjot

Schrijver udent

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 25 jan. 2013 19:36 
Er zijn natuurlijk aangemelde leden die niet meer actief zijn. Opschonen is niet eenvoudig, want dat houdt in, dat ook het prikbord wegvalt, en dat dus veel technische onderwerpen niet meer aanwezig zijn.De club is voor en van de leden, dus pjot, je mag ook met ideeën komen.

gr Theo
theo cx ds

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 26 jan. 2013 00:01 
Pjot, ik erger mij aan het feit, dat je alleen maar negatief bent over de club en dan denk ik aan afgelopen zomer, dat jouw motor door Theoj en HansV geheel onder handen genomen is, in één dag blok er onder uit, onderdelen er in (zelf meegenomen), Hans zag een rotte brug, onverantwoord om er mee door te rijden, brug van Theo er onder, om 5uur motor klaar en met moeite dankjewel (mijn waterpompseal van de Turbo nog steeds niet betaald). Ik had dit verhaal niet hier willen neerzetten, maar hopelijk is het je nu wel duidelijk.

Groetjes Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 26 jan. 2013 00:24 | Aangepast door: pjotter 
Nu ga je rijkelijk te ver. Die waterpompseal is al lang betaald aan theo. (iets waar je ter plaatse ook al over stond te piepen)Daar bij had ik een afspraak met theo dus vraag ik me af waar jij je mee bemoeid En wat betreft de hulp van theo en hans daar ben ik zeker blij mee en dat heb ik ze al lang verteld. (daar hoef ik jou niet over te informeren..... Toch?) Wat minder in goede aarde valt nu is dat ik openlijk beschuldigd wordt van wanbetaling en jij helaas niet verder komt dan goed bedoelde adviezen waar niet om gevraagd wordt. ga eerst je huiswerk doen voor je iemand beschuldigd.

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 1301 aanmeldingen???

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven