Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

CX500 gevraagd

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 1 feb. 2013 21:06 
Hallo MedeCXers,

Voor een "SJK project" die ik de komende zomer op SJK wil laten rondrijden ben ik op zoek naar een CX500. Hij hoeft niet spik en span te zijn maar de motor moet het liefst wel draaien. En nou komt de ham vraag... hij moet zo goedkoop mogelijk zijn, liefst gratis.

Heb jij nog zo iets staan? Dan hoor ik dat graag van je.

Groet Erik. (Één is genoeg.)
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 2 feb. 2013 10:40 
erik,

als 1 genoeg is en je meerdere gratis aanbiedingen krijgt mag je ze wel doorsturen naar mij!

groetjes werner (altijd plaats voor een extra cx)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 3 feb. 2013 10:24 
Werner, heb je mijn mail ontvangen over de beurs?

Ik heb nog geen mail terug gehad,
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 3 feb. 2013 11:57 
hoi marco,

ja die heb ik gehad, stond nergens dat je daar antwoord op wilde? zal het even doen

groetjes werner (heb er zin in)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 3 feb. 2013 18:20 
Omdat er niet overweldigend veel CXen aangeboden worden vergroot ik de kansen....

Het mag ook een CX500 Custom of een SilverWing zijn.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 4 feb. 2013 10:18 
Erik, je hebt een pb tje.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 4 feb. 2013 11:42 
Ik heb wel een paar PBtjes gekregen maar niet van jou Marcel.

Groet Erik.

Schrijver MAST

Moderator 
#8 | Geplaatst: 4 feb. 2013 11:58 
Nu wel?
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 4 feb. 2013 22:50 
Het is nu wel gelukt Marcel! Je hebt ook antwoord.

Verder heb ik nu drie aanbiedingen waarvan ik nu eerst met één verder ga en later als er meer zeker is meld ik dat ook bij de andere aanbieders. Nu even rust dus...

Groet Erik.

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 5 feb. 2013 09:10 
erik,

wie van de 3? wie zijn die 3, of willen de donateurs liever geheim blijven hihi...

groetjes werner (anders maak je er 3?)

Schrijver Teto

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 5 feb. 2013 10:01 
Is het een Turbo voor weinig
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 5 feb. 2013 17:37 | Aangepast door: Erik1 
Heey Werner,

Dat jij één van de mogelijke donoren bent mag je zelf vertellen en de andere twee mogen dat ook.

En een turbo... Daar maak ik geen SJK proj van.

Groet Erik.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 15 feb. 2013 21:52 
Status tot nu toe:

Van morgen had ik een afspraak met Jos uit Ede. Hij bood mij eerder zijn blauwe "reserve CX" aan. Bij Jos stond deze blauwe CX inmiddels in de weg en na menig aandringen van zijn vrouw kwam mijn oproep als "geroepen". Dus Jos, hartelijk dank voor de CX die ik hierbij meteen maar om doop tot "SJK-Project-CX"

Alle andere aanbieders van CXen wil ik hierbij ook danken voor hun aanbod.

Groet Erik.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 15 feb. 2013 22:34 
Hou je ons een beetje van je project op de hoogte of is het top secret
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Joshua62
Gast 
#15 | Geplaatst: 16 feb. 2013 00:42 
@Erik1 graag gedaan.
Suc6 met je project.
Gr. Jos

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 CX500 gevraagd

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 9
Members - 1 [ brinkcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven