Ha, hier word ik heeeeel vrolijk van.
Het bericht hier boven kende ik al.
Maar het bericht hoger op deze pagina, dat is wel iets waar ik mee uit de voeten kan.
Ik ben op meerdere kanalen bezig om te achterhalen wat ze met die blokken gedaan hebben.
Ik heb contact gehad met
Mike Velasco, maar dat blijkt een RS750D racer te zijn. Hij kon mij wel een hoop ander namen op geven, daar ben ik nu nog mee beizg om contact te leggen. De amerikanen zijn erg terug houdend met het verstrekken van gegevens.
Dan heb ik reeds 3 (en in 1 staat het 500 model) boeken uit japan van Honda ( Honda motorcycle racing legend isbn 9784861440458 binnen gekregen, en het probleem is dat ik erg beroerd japans kan schrijven en of lezen. Iedereen weet al wat voor problemen ik met nederlands heb. Het leuke is wel dat Google vertaal mij aardig op weg heeft geholpen. Echter weer geen gegevens van het blok. Dus...... IK moet verder zoeken.
Die duitse site ga ik eens door spitten, en ik ga weer eens een hoop mail uitzetten. Ik wil weten wat er allemaal met dat blok is gedaan. De inlaat en uitlaat omdraaien is voor mij niet heel groot probleem, maar hoe kom ik aan 100pk tot 120pk uit een waarschijnlijk 750 cc metende blok.
En dan is er ook nog een 835 blok in omloop. Dus...... ik ben een beetje .........( opgewonden over de PK's / cc) En ben ik in staat om een dergelijk blok te bouwen. Let wel, ik behoud de kardan, en ga niet over op ketting.
Dus... mensen houd me op de hoogte.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html