Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

De witte CX500E is verkocht

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 feb. 2013 11:27 | Aangepast door: Erik1 
Heey Mede CXers,

Ik had mijn witte CX500E ergens rond 10 februari op Speurders gezet. Na een week kreeg ik een telefoontje van een pool. Hij wilde erg graag de CX kopen en hem dan uitvoeren naar Polen. We bespraken dat hij gewoon de CX op zijn naam zou zetten en dat hij dan zelf naar de RDW zou gaan en hem uitvoeren. Een week eerder was ik al op het postkantoor om SJK-Project-CX op naam te zetten. Daar vertelde ze mij dat de pool een uittreksel bevolkingsregister van zijn gemeente van maximaal 3 maanden oud nodig had om de motor op naam te kunnen stellen. Gelukkig had de pool dit allemaal netjes geregeld en verliep het overschrijven prima. Wel zijn we van te voren samen naar de bank gegaan om het cash geld te storten zodat ik er zeker van was dat ik niet met vals geld te maken had. Na al deze handelingen hebben we samen de CX op de aanhanger gezet en vertrok de pool en waren we allebei tevreden.

Hij vertelde dat als ik nog meer CXen te koop (er was veel interesse naar mijn andere CXen en de GL) wist dat ik hem mocht mailen. Dus loopt de verkoop van jouw CX niet zo best dan mag je mij mailen, dan mail ik jouw email adres door naar die pool. Je weet maar nooit!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 24 feb. 2013 12:06 
Hallo Erik

Betalen ze ook een goede prijs ??

groetjes

Arnold
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 24 feb. 2013 12:45 
Heey Arnold,

Ik kijk meestal wat een motor mij gekost heeft. Als ik dan kijk hoe lang ik hem gehad heb dan heeft de motor mij nog geen €50,- per jaar gekost. En dan ben ik tevreden met de prijs die ik kreeg voor de motor. Overigens was de motor voor die prijs ook naar iemand anders gegaan.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver sieds

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 24 feb. 2013 17:12 | Aangepast door: sieds 
Bekend verhaal.

Sieds Mud uit Nijbeets verkocht een aantal jaren geleden zijn twee 650C's ook al naar Polen.

En zou Duitsland nog een optie zijn via Mobile.de
Denen proberen ook via Dld hun CXen te verkopen, alleen die vragen dan 5000,- euro voor een custom
Ik moet straks ook een aantal kwijt, misschien naar Denemarken?
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 De witte CX500E is verkocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven