Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

aangeboden

Schrijver tinus
Gast 
#1 | Geplaatst: 26 feb. 2013 16:26 
honda cx 500 E nette motor doe een bod

Schrijver Teto

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 26 feb. 2013 17:03 
Foto, kilometers, vraagprijs ?
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 26 feb. 2013 17:35 
teto,

hij zegt toch doe een bod, dan bied je het bekende!

groetjes werner (met of zonder ...)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Teto

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 26 feb. 2013 17:53 
Voor een E wordt het met..........
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 26 feb. 2013 19:34 
alweer appelgebak?
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 26 feb. 2013 23:19 
ja marco,

jij heb sinds afgelopen donderdag ook de smaak te pakken?

groetjes werner (chantal vond het leuk te horen dat hij gesmaakt heeft)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 27 feb. 2013 13:16 
nee, ik mis hem.
Het was zo hemels lekker die taart.....
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 27 feb. 2013 17:05 
Voor een nette motor bied ik een fraai bedrag
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 27 feb. 2013 20:21 
jimi,

maar wat is een fraai bedrag? en wat is een nette motor? zijn 2 ruime begrippen. bied jij voor mijn fraaie motor ook een net bedrag

groetjes werner (mijn motor krijgt een nieuw hart)

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 28 feb. 2013 12:37 
Nou, deze CX van Tinus kost 500E... Mooi prijsje toch?
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver Teto

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 28 feb. 2013 13:29 
De foto's.
Hij is wel mooi
Vraagprijs is €.900,--

Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 28 feb. 2013 18:36 
ik heb de laatste tijd nog niet zo snel een cx in waarde zien stijgen, om 12:37 kost hij nog 500 en om 13:29 al 900, nog geen uur later...

nu is het 18:35 en zal het bod wel weer gestegen zijn, snel iemand die motor kopen dus

groetjes werner (wil graag een E maar liever een witte, maar ik heb net een blok gekocht)

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 1 maart 2013 20:04 | Aangepast door: Marcel Gosselink 
Mooie motor, op het schermpje na, maar dat is persoonlijk.

Tinus, is hij nog steeds te koop? Ik weet waarschijnlijk iemand die er belangstelling voor heeft (ik niet; één CX is genoeg). En wat is de prijs inmiddels?

Groet, Marcel
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 1 maart 2013 23:44 
@Werner, je bent mijn witte mis gelopen! Die gaat onderweg naar Polen!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 2 maart 2013 02:48 
erik,

Weet ik, maar heb hier 3 cx'en die ook verzorging/onderhoud nodig hebben, ratje krijgt nu zijn 'nieuwe' blok.
Een E komt er misschien ooit, maar meer waarschijnlijk krijgt m'n rat een E voorvork erin met alles van de E dan heb ik toch die mooie velg.

Groetjes werner (nachtdienst)

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 aangeboden

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven