Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Werkeloos

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 28 feb. 2013 19:14 
Hallo Allemaal

Ik weet dat het niets met CXen te maken heeft, maar ik kreeg vandaag een brief van mijn werkgever dat ik per 31maart geen werk meer heb.
Voor mij een nieuwe ervaring, ik begon op mijn 17e met werken en ben inmiddels 54 en nog nooit een dag werkeloos geweest.
Ik heb straks wel veel tijd om lekker te rijden, alleen weet ik niet of ik het nog kan betalen.
Komt tijd komt raad zeggen ze wel, dus afwachten wat de toekomst brengt.
Zo, heb ik het even lekker van me af kunne schrijven.

Groetjes

Arnold ( Koos werkeloos)
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver Teto

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 28 feb. 2013 19:25 
Arnold, je hebt één troost, je bent niet de enige in deze tijd.
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 28 feb. 2013 20:16 
Hee Arnold,

Dit heeft alles met de CX te maken. Elkaar een beetje steunen hoort daar namelijk ook bij.

Dit is echt balen. Helaas hebben er heel veel mensen mee te maken. En het lijkt erop dat we er nog niet doorheen zijn. Sterkte ermee en ik hoop dat je je motor in ieder geval kunt aanhouden. Een beetje afleiding is juist nu belangrijk.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 28 feb. 2013 20:18 
Hallo Arnold.Ik heb de hobby nooit op het gezins-budget laten drukken .Geen poen ,niet rijden .Als je motor belasting vrij is scheelt dat ook weer E 100,met een goedkope verzekering kan je dan nog een beetje rijden ,naar sjk bijvoorbeeld .Ik wens je veel geluk met het vinden van een nieuwe baan Gr Wim

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 28 feb. 2013 20:34 
hey arnold.
Ik zit in het zelfde schuitje, en het is echt zaak dat je een bezigheid hebt. Ik geef de moed niet op. Ik blijf op mezelf bouwen en proberen op eigen benen te blijven staan. (hoe moeilijk dat ook is) Mijn cx staat in de kelder daar is geen geld meer voor. dit klinkt negatief maar is wel de realiteit. Als je geen werk meer hebt zal je bepaalde dingen moeten laten en prioriteiten stellen.
sterkte.

Greetzzzz Globenter(pj)otter
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 28 feb. 2013 20:34 
arnold,

sterkte met het vinden van een nieuwe baan. al zolang bij dezelfde baas en dan weg moeten, dat is erg.

groetjes werner (zit ook al bijna 17 jaar bij dezelfde werkgever)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver udent

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 28 feb. 2013 20:40 
Dat is wel dikke pech, Ik wens je veel succes met het vinden van een nieuwe job.
en, blijf af en toe wel rijden en met de clubleden contact houden, zodat je sociaal contact blijft houden.

Gr. Theo.
theo cx ds

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 28 feb. 2013 20:51 
Balen man, ik hoop dat het goed uitpakt voor je!
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver Hansv

Bestuur 
#9 | Geplaatst: 28 feb. 2013 23:10 
Arnold, sterkte met de situatie. En dat het uiteindelijk toch weer goed mag komen.
Ik weet nog hoe het was......

Harmony,
Hans.
( kan het zich nog goed voorstellen, en 't is helemaal niet leuk, zoveel vrije tijd. )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver sieds

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 1 maart 2013 08:59 | Aangepast door: sieds 
Dit is niet leuk Arnold op deze leeftijd.
En zeker niet in deze tijd.
Wie weet als goed vakman dat je weer ergens aan de slag kan.

Maar we zien je zeker nog wel met Victor ga ik van uit.

Sterkte Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver theojansen
Gast 
#11 | Geplaatst: 1 maart 2013 10:30 
De moed niet opgeven Arnold.
Hopelijk lukt het je weer spoedig aan een baan te komen.
Sterkte iig.
Groet, theoj

Schrijver jakob

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 1 maart 2013 12:10 
Arnold,

Geen leuke bericht, en zeker niet in deze tijd.
Maar blijf wel vertrouwen in de toekomst houden.
Verkoop als het financieel even kan je motor niet, want als je het even niet meer ziet zitten, dan hervindt je jezelf in wat je dierbaar is, je gezin EN je mooie Honda.
Even je zinnen / aandacht verzetten, al is het maar in het poetsen van de fiets.

( of een mooi setje knipperlichten van de sloop scoren en monteren, of met "zooi" wat toch al in de schuur ligt een mooie kleppendeksel samen met Victor maken )

jakob
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver Joost Hilders
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 1 maart 2013 13:38 
Hoi Arnold,

Net nadat ik gehoord had dat ik zgn. "Boventallig" was (zeg maar gewoon niet meer gewenst), kwam ik in aanraking met de motorhobby.
Ik had nog niet eens mijn rijbewijs. De eerste motor waarop reed na het behalen van mijn rijbewijs was een CX500 Custom, die heb ik nog steeds.
Tussen het solliciteren door, kluste ik aan mijn motoren en dat gaf me veel afleiding en voldoening.

Logisch dat je er van baalt, hopen dat je gauw iets anders vindt.
Sterkte met het zoeken naar werk.

Maar, die motor, die je altijd plezier heeft gegeven, kan nog weleens heel belangrijk voor je worden.
Gelukkig kosten onze oude motoren niet veel en heb je er toch veel plezier van.

Groet,
Joost
* Lichtblauwe CX500 met Honda-kuip. * Zwarte CX500 * GL650D Interstate

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 1 maart 2013 19:54 
Sterkte ermee Arnold. Voor zoiets kies je niet, zeker niet op je 54e. Echt balen.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 2 maart 2013 15:31 
Bedankt allemal voor de steun en reacties.
Ik laat mijn hooft niet hangen hoor, ik denk dat er op den duur wel weer werk te krijgen is.
Alleen heb je in de jaren een salaris opgebouwd, en je weet dat je dat salaris nooit meer zult krijgen.
Ik zie baantje staan voor een salaris van 16 1700 bruto, nou daar word ik niet vrolijk van.
Maar zoals ik al screen, komt tijd komt raad.

Groetjes

Aernold
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Werkeloos

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven