Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Wat is er besloten

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Johnny
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 17 maart 2013 13:27 
Wat is het verdict voor de plaats waar de onderdelenbeurs door zal gaan?Na vrijdagavond bestuursvergadering geweest te zijn?

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 maart 2013 14:35 
De onderdelenbeurs is ook dit jaar weer in Veghel bij Abemec.

Groeten,

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 17 maart 2013 19:06 
Waarbij we overigens wel hebben aangeven voor volgend jaar open te staan voor een alternatieve locatie. Verslag van de vergadering binnenkort op de site.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 maart 2013 10:31 
waarom? het is al jaren lekker gezellig bij theo.

groetjes werner (zal eens vragen of bij ons in de fabriek plaats is)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver jakob

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 maart 2013 11:23 | Aangepast door: jakob 
mag ik ook vragen wat de reden is om volgend jaar een andere locatie te willen hebben ?

* locatie ongunstig ?
* locatie te duur ?
* ??

Met wat meer info is het voor de meesten wat makkelijker zoeken naar een alternatief, waar moet de nieuwe locatie wel en niet aan voldoen.

Jakob
( die de vraag misschien wel te snel stelt, en staat het straks gewoon in de nieuwsbrief )
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver borisz
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 18 maart 2013 13:55 
En -niet geheel onbelangrijk- wanneer is de onderdelenbeurs?
Wie later remt is langer snel!

Schrijver jakob

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 18 maart 2013 14:36 
Borisz,

je remt te laat, en bent te snel.

Lees voor datum & locatie in de agenda.
Sinds gisteren staat alles wat jij wil weten daar vermeldt.

Schrijver borisz
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 18 maart 2013 18:05 
He Jakob,

er is voor mij een wereld opengegaan zojuist. Ik bekeek de site altijd met IE 9. Linksonder in de hoek is "eerstvolgende evenementen" het laagste dat ik kan lezen. Alles wat daaronder staat is dus niet zichtbaar. Scrollen kan ook niet.

Zojuist heb ik de site met GoogleChrome bekeken en er blijkt nog van alles te staan.

In IE9 is de linkerkolom met links ook erg uitgerekt, in GC dus niet.

Ik ga nu gauw even kijken wat ik die tijd gemist heb!!!
Wie later remt is langer snel!

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 18 maart 2013 19:36 
Jakob:

Het is een prima locatie en wji zijn Theo en Abemec heel erg dankbaar dat wij hier ieder jaar voor nop terug mogen komen en ook is de locatie ideaal omdat we zowel binnen als buiten terecht kunnen en dus niet van het weer afhankelijk zijn.

Wel begrijpen wij volkomen dat dit vooral voor het noordelijke halfrond van dit land niet erg centraal is en dat ook zij weleens iets dichterbij willen hebben.

Wij willen ons daarom absoluut open stellen voor suggesties voor volgend jaar indien het geschikt is en niks kost dus als je iets weet neem alsjeblieft contact op met het bestuur.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver jakob

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 18 maart 2013 20:36 | Aangepast door: jakob 
als ik iets vindt, dan is het inderdaad in het Noordelijk halfrond
Daar heeft de rest ( overgrote meerderheid ) nou weer niks aan.

Ik wil wel bij deze melden aan mede CX rijders uit de 3 noordelijke provincieen, ik ga naar de onderdelenbeurs in Veghel,........ met de auto.
Als er liefhebbers zijn die ook mee willen in de gratis taxi, meldt je maar, ik haal je persoonlijk op ! ( max 3 )

wouter, ik wil wel in de omgeving Arnhem / Nijmegen mijn oor ter luister leggen voor een evt. geschikte locatie, maar in deze regio zijn er een heleboel die wel hier en daar wat contacten hebben die ze kunnen aanspreken.

Jakob

Schrijver sieds

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 18 maart 2013 20:47 | Aangepast door: sieds 
@ Borisz:
IE of CG, nog handiger is gewoon op "On the Road" te klikken boven in de balk en je hebt alle info voor het hele jaar.

@ JAcob:
Meest geschikte plek is het midden des lands: Veluwe, maar waar?
Wie heeft vrienden kenissen met een groot erf, of boerderij in b.v. Biddinghuizen?

Kunnen de clubtenten ook nog als overdekte plek fungeren?
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 18 maart 2013 22:44 | Aangepast door: beinhart 
ach jakob,

het is altijd wel iets te ver weg voor sommige. maar dan kunnen ze de nieuwjaarsborrel ook wel elk jaar gaan verschuiven dat hij weer eens ergens anders is (en dan is ie voor een ander weer te ver weg?)

sieds,
niet alles hoeft in de veluwe, dan verdwijnen daar alle herten als het te druk word...

als je de nederlande kaart bekijkt en een lijn van limburg naar friesland, en de 2e lijn van zeeland naar groningen trekt kom je toch meer in hilversum (correctie; amersfoort) uit.
landkaart

de echte "die hard" komt tochwel, ook al is ie aan de andere kant van het land!

groetjes werner (en met de auto als je nog onderdelen wil scoren)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 18 maart 2013 23:10 
Werner, maar vergeet onze zuiderburen niet, dus vergroot het kaartje tot BeNeLux en dan is Veghel nog zo gek niet.....of snijd ik nu iets gevoeligs aan.....

Gr. Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 19 maart 2013 08:18 
henk,

welnee ik ben het met je eens, als je de zuiderburen maar niet snijd, anders slaan ze terug...
ik vind de onderdelenbeurs op een goeie plek (als we daar gewoon mogen blijven komen) net als de nieuwjaarsborrel in almere en het treffen in sintjansklooster, ligt toch mooi verspreid?

groetjes werner (met de tent naar de onderdelenbeurs)

Schrijver sieds

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 19 maart 2013 10:26 | Aangepast door: sieds 
Helemaal mee eens Werner
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Wat is er besloten

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven