Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Gerechtigheid...

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 4 april 2013 00:05 
Eindelijk gerechtigheid... Toen ik Lieke in 2005 leerde kennen had ze een VT600 en ik - natuurlijk - mijn CX500. 'Wat een dun achterbandje' was één van de eerste dingen die ik kreeg te horen. Vandaag was ik even voor Stephanie aan het kijken wat de nieuwe rijbewijs structuur inhoudt. A1 is 125 cc, A2 is tot 35 Kw. Ik weet dat de CX 37 Kw heeft. Maar nu zag ik dat de VT600, nu in bezit van opa Nico Prodeo, maar 30 Kw. Wat? Yessss, die motor met 100 cc minder en dat dunne achterbandje heeft meer vermogen ! Eindelijk is mij mannelijkheid hersteld.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Nocx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 april 2013 08:17 | Aangepast door: Nocx 
Coen mijn informatie is dat de eisen volgend jaar weer worden versoepelt. De interpretatie en daardoor de implementatie door Nederland van de Europese regels wijkt namelijk sterk af van de eisen ( op basis van die zelfde regels ) in de ons omringende landen.
Rijscholen die dit jaar een 125 cc motor hebben aangeschaft kunnen die waarschijnlijk volgend jaar weer van de hand doen.

Iedereen wist dat het niet kon, totdat er iemand kwam die dat niet wist.

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 april 2013 22:05 
Gelukkig maar Coen. Dit moest gewoon zo zijn.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Engeltje

Moderator 
#4 | Geplaatst: 4 april 2013 22:18 
Tja....

Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 4 april 2013 22:20 
Is niet persoonlijk bedoeld hoor
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Gerechtigheid...

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven