Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Routes op Garmin nuvi 2495

Schrijver Franky
Gast 
#1 | Geplaatst: 4 april 2013 20:02 
Hallo,
Ik heb een Garmin nuvi 2495 gekocht en zou er graag routes op plaatsen. Dit lijkt eenvoudiger gezegd dan gedaan. Heb eerst geprobeerd met het programme Tyre. Ik kan de route op de Garmin plaatsen maar bij de opstart van de route vraagt de GPS waar ik heen wil. Als ik de eindbestemming ingeef berekent de GPS gewoon de route zonder rekening te houden met de door mij ingegeven route. Als ik het eerste Way point ingeef stopt de GPS met navigeren aan het eerste punt. Heb dan het programma Base Camp gedowload maar daar heb ik geen enkele kaart voor handen om een route uit te stippelen. Wie kan mij wat tips bezorgen, ik vertrek binnen 2 weken voor een driedaagse en zou graag van de GPS gebruik maken.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 april 2013 21:00 
Misschien kun je hem nog ruilen voor een TomTom Rider 5, werkt wel met Tyre.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 4 april 2013 21:21 
Ik ben bang dat je op zoek moet naar een Zumo 350 oid. De nuvi kan geen route rijden zoals jij wil. Je kan prima van A naar B en met behulp van via-punten een route maken. Maar dat moet handmatig en je moet tijdens het rijden op blijven letten. Anders wordt je elk dorpje dat je als via-punt hebt ingesteld, ingestuurd. Zoek ook eens op het uitgebreide garmin forum. ( even googlen). Succes.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Franky
Gast 
#4 | Geplaatst: 4 april 2013 21:30 
Dat helpt me al een heel stuk vooruit. Mijn garmin aan de kant leggen is al een eerste stap. Kunnen jullie nu nog laten weten welke het best werkt met Tyre, de TOM TOM Rider 5 of de Zumo 350 oid ?

Schrijver Teto

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 4 april 2013 21:52 
Ik denk dat je voordat je wat koopt eerst moet gaan bedenken wat wil ik er mee en met deze wetenschap naar de navigatiewinkel moet gaan.
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver Hansv

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 4 april 2013 23:50 
Ik heb geen ervaring met de Garmin, wel met de TomTom Rider.

Prima ding, kan goed routes met Tyre maken, werkt zoals ik wil (en dat zegt al heel wat )

Harmony,
Hans.
( Rider was mee naar Santiago , en terug. )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver sieds

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 5 april 2013 00:06 
Ik heb je al een PBtje gestuurd en het moet duidelijk zijn welke voorkeur ik heb.
Nu de nieuwe TT Rider-5 er is zou ik altijd voor de TT gaan icm Tyre.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 5 april 2013 00:11 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
De Garmin van jou is prima voor de auto, maar niet geschikt voor wat je wilt met de motor. Schaf een Garmin of TomTom aan , die speciaal voor de motor is ontwikkeld.
(TomTom werkt met Tyre en Garmin met Map Source of Base-Camp)

Groeten Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Routes op Garmin nuvi 2495

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven