Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Bezoek uit Canada

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 2 mei 2013 21:23 
Net bezoek gehad van één van onze verste clubleden: Anton Laninga (78) uit West Canada (British Colombia). Hij was deze week op familiebezoek in Nederland en heeft jarenlang een CX500 Custom gereden. Nu rijdt hij een Honda scooter. Hij overweegt nog wel weer een CX te kopen. We hebben gezellig bijgekletst hij heeft contant weer de jaarlijkse donatie voldaan.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 2 mei 2013 21:36 | Aangepast door: JiMi 
Een van de verste. Dus je bedoelde een van de meest ver weg wonende clubleden. Of misschien bedoelde je een van de meest verse, dus jongste, clubleden? Mwa, 78 jaar is niet echt jong, dus ook niet vers. Eerder belegen. Of misschien is de betreffende persoon pas kortgeleden lid geworden en is hij daarmee een vers lid. Maar gezien hij wéér de jaarlijkse donatie heeft gedaan is ook dat niet het geval, lijkt mij.
Kortom, ik denk dat hij gewoon heel ver weg woont.

Nooit geweten dat we zulke verse, eh verre, en belegen leden hadden. Dat komt zeker omdat dit een toffe club is!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver dirk413
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 2 mei 2013 22:30 
leuk.. ik ben op dit moment in Toronto..
echter zonder ..

Schrijver antoon

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 3 mei 2013 08:33 
Leuk bezoek, anton stuur ik ieder jaar een verjaardags mailtje.

Gr Antoon.

Schrijver Jan
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 5 mei 2013 21:21 | Aangepast door: Jan 
H[b][/b]

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Bezoek uit Canada

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ chantal ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven