Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

jarig

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 mei 2013 08:09 
ja ook vandaag is er weer iemand jarig die niet op de verjaardagslijst staat. zal geen foutje zijn, want denk niet dat hij hier een profiel heeft? maar jullie kennen hem ondertussen allemaal wel, het is joep (of beter bekend als; pappa cosmar) dat kleine leuke mannetje die elke keer weer opduikt bij cx evenementen!

joep van harte gefelicitaart, en tot vanavond

groetjes werner (weet niet of ie wel eens op de cx-site leest, maar daar ga ik vanavond wel voor zorgen)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 3 mei 2013 08:49 
Gefeliciteerd Joep,

Ik heb je inderdaad wel eens op een CX treffen gezien!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 3 mei 2013 10:25 
Jazeker, afgelopen zondag nog in Grubbenvorst!! Hartelijk gefeliciteerd vanuit Apeldoorn en Cosmar zet de boel wel even op stelten hoor! Een fijne dag met z'n allen!

Groeten van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 3 mei 2013 11:23 
henk,

dat ga ik vanavond na mijn werk ook doen!!!
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 jarig

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ chantal ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven