Morgen is dus vandaag geworden, en JAAAAAAAAAAAAAAAA gevonden.
CX op de bok, in zijn drie en toeren laten maken, en bij 3500 toeren rammel ratel een geweldige rot herrie.
Gas op die stand houden en voelen, blok geen trilling, toen aan het cardan wel iets maar niet overtuigend.
daarna aan de verdikking van de aandrijf/achterwielbrug, een enorme trilling en tikkend gevoel.
Hoesje op zij en (nadat motor uit) voelen aan de splijn, zit wat speling op, boel uit elkaar en een ander terug gestoken.
Daar zat ook wat ruimte in, maar veel minder als de oude.
Test rijden en rammel weg, bij 100 hoor je hem nog wel iets maar dat rij ik toch weinig.
Wat ik me dan afvraag, waarom Honda niet gekozen hebt voor een klem systeem?
Of is er een truc voor om de ruimte van een splijn op te vangen?
Dit betekend dus ook, dat het blok wat ik er onder uit hebt gehaald omdat deze ook dat geluid maakte (waar ik van dacht dat de distributie van op was) dus wel goed is
Maar hiermee ben ik heel blij
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.