Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Gezocht gave buddyseat CX 500 C 1981

Schrijver Bouwe van Norden
Gast 
#1 | Geplaatst: 11 mei 2013 15:10 
Ben op zoek naar een gave originele buddyseat voor onze CX 500 C van 1981. Wie kan mij daar voor een redelijk bedrag aan helpen? Zoek verder een gaaf en netjes (geen roest) achterspatbord voor de custom en eventueel een puntgaaf voorspatbord. Tevens zoek ik een bescheiden chopperruitje (met bevestigingsmateriaal) dat op de CX 500 C past. Groet, Bouwe van Norden, 0594-502684 of bouwe.van.norden@dvhn.nl

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 11 mei 2013 15:37 
Hallo Bouwe,
je noemt net zowat alle onderdelen die het moeilijkst te vinden zijn voor de Custom. Ik hoop voor jou dat iemand je kan helpen, maar je zal waarschijnlijk een beetje geduld moeten hebben.
VG, Daniël.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver mai

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 11 mei 2013 19:38 
spatbord duurde bij mij 2 jr, maar zie deze eens, wel snel zijn:
http://link.marktplaats.nl/674669983
en deze heeft alles
http://link.marktplaats.nl/675511269

hoewle hier ergens in brummen zit ook zo'n man met heele veel, daar kocht ik mijn spatbord cx 500 custom 1983

succes mvgr.mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 11 mei 2013 19:42 
oeps verhip die bovenste link van spatbord dat is marco becker biddinghuizen die staat hier toch ook op de site.
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver borisz
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 12 mei 2013 00:19 
He Bouwe,

Je kunt ook een los dekje bestellen voor de buddy en hem dus van een nieuw overtrekje voorzien. Ziet er dan ook weer uit als nieuw.

Grtn,
Sjoerd
Wie later remt is langer snel!

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 12 mei 2013 13:37 
bouwe,

spatborden zonder roest en een origineel zadel? dan moet je wel rekenen op hoge redelijke prijzen...

groetjes werner (zelf geen custom's)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Gast 
#7 | Geplaatst: 12 mei 2013 21:54 
Een clublid heeft mij vandaag voor een schappelijke prijs verrast met een net achterspatbord, een mooie buddy en een keurig voorspatbord van een standaard CX. Daar ben ik hem dankbaar voor. Zoals het nu lijkt, zoek ik nog een chopperschermpje en eventueel een mooi voorspatbord voor een custom,

groet, Bouwe

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 13 mei 2013 08:16 
Wie was die gulle gever kan ik ook eens gebruik van maken ,heb ook nog wat nodig. Ouwe_Jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Gast 
#9 | Geplaatst: 13 mei 2013 15:34 
Gewoon een 'gevraagd/gezocht' advertentie plaatsen, lijkt mij. Ik weet niet of degene die mij heeft geholpen er blij mij is dat ik zijn naam noem.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 13 mei 2013 17:39 
Ja O.J., je wist toch, dat er zoveel echte Vrienden van deze CXVriendenclub veel voor echte Vrienden over hebben !!
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Gezocht gave buddyseat CX 500 C 1981

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven