Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

APK van de baan

Schrijver sieds

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 30 mei 2013 16:12 
Transportcommissie Europees Parlement verwerpt APK voor motoren

De Europese plannen voor een verplichte APK keuring van motoren zijn voorlopig van de baan. Dat heeft de Transportcommissie van het Europees Parlement vandaag bepaald door een voorstel van Europarlementariėr Peter van Dalen (ChristenUnie) aan te nemen.

Van Dalen is blij met de uitkomst van de stemming: "De Europese Commissie was van plan alle motoren verplicht APK te laten keuren. Gelukkig is dat nu voorkomen. Dat scheelt Nederlandse motorrijders elk jaar een boel geld!"

Voorstanders van een verplichte APK voor motoren beweren dat de verkeersveiligheid hierdoor wordt vergroot.

Van Dalen, vicevoorzitter van de Transportcommissie van het Europees Parlement, is het daar niet mee eens: "Er is geen enkel onderzoek dat aantoont dat de invoering van een verplichte APK voor motoren bijdraagt aan de verkeersveiligheid. Motorrijders zijn liefhebbers en onderhouden hun voertuig met grote zorg. Het voorstel van de Europese Commissie was daarom een volstrekt onnodig en bureaucratisch voorstel."
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 30 mei 2013 19:42 
he he das fijn, trouwens, sieds, ik heb een CX650C in bezit........
JIj ook he.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 30 mei 2013 21:46 
Nu wachten tot de volgende keer. Pooltje aanleggen? Ik zeg vier jaar!
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver sieds

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 30 mei 2013 21:56 
Klopt Marco, heb je ooit gereviseerd. Morgen met de 650C naar Vechta.
Voor mij de mooiste CX
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Nocx

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 31 mei 2013 10:30 
Blij te horen, dan ben ik - met nog 5999 anderen - vorig jaar niet voor Jan met de korte achternaam naar Brussel gereden.

Hadden we nu zo'n zelfde tocht maar georganiseerd mbt. MRB Oldtimers.

Iedereen wist dat het niet kon, totdat er iemand kwam die dat niet wist.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 APK van de baan

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 1 [ amsilverwing ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven