Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Wezen kijken bij CX650 Custom

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 12 juni 2013 22:18 | Aangepast door: JiMi 
Ter info:
Ik ben vandaag wezen kijken bij de CX650 Custom die op Marktplaats te koop staat.
Goede banden, prima chroomdelen en buddyseat. Zo'n 4000mijl geleden zijn de dynamo en pakkingen vervangen. Verbruikt nagenoeg geen olie. Omdat er geen accu in zat kon ik de motor niet horen lopen, maar volgens de eigenaar loopt ie gewoon goed. Ik zag wel een kitrandje waar de waterpijp het achterdekseltje in gaat. Daar moet dus even een nieuwe o-ring in.

De prijs ligt helaas boven mijn budget maar ergens tussen 500 en 750 Euro wisselt ie wel van eigenaar, denk ik.

Nummer 101 in de showroom (Custom)
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 13 juni 2013 11:46 
Niet horen starten,,,,, ik zou als ik jouw was maar wel een accu meenemen.

Dat is nu net het probleem. Als hij niet lekker aanslaat, dan ben je de klos.
Hij mag dan wel lekker lopen, maar de meenemer moet ook goed zijn. En dat is nu net het grootste probleem.

Dus, waarom zit er geen accu in?

Start hem lekker op je auto accu, en kijk hoe de start motor grijpt. En doe dat vooral een paar keer. Laat het blok warm worden, en start hem dan nog een paar keer.

Neem van mij aan dat deze tip belangrijk is.

Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 13 juni 2013 17:52 
Accu meenemen?
Deze 650C accu heeft de plus rechts en alle andere CXen links.
Ziet er niet echt goed uit. andere uitlaten, ander stuur, geen chroom voorspatbord en wat heeft hij gelopen?
Wel interessant als onderdelen motor voor een paar honderd euro.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 13 juni 2013 18:19 
De motor horen lopen is inderdaad natuurlijk een vereiste.
De onderdelen zijn inderdaad niet allemaal origineel, maar zover ik kon zien wel in goede staat.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Wezen kijken bij CX650 Custom

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven