Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Wegens beeindiging hobby

Schrijver Hansv

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 8 juli 2013 23:24 | Aangepast door: Hansv 
Getrouwe clubgenoten, ik kreeg een mailtje waar misschien iemand wel wat mee kan.

Zelf dacht ik "stuurtje, knipperbollen, achterbrug, kettingspanners" maar er is te weinig ruimte, ik heb alweer de loterij niet gewonnen......

Voor 50 euro, af te halen in Elspeet:

Het gaat om een gedeeltelijk gedemonteerde CX voor onderdelen, grotendeels compleet. Het blok heeft bij mijn weten een lekke koppakking (heb ik zelf ook nooit draaiend gezien/gehoord, was al zo toen ik de motor kocht) en de uitlaten en buddy zijn niets waard. De wielen zijn prima, maar de daarop liggende banden slecht. Verder zit zo'n beetje alles er bij wat er bij hoort plus nog een nieuwe set remblokken in gesloten verpakking, wat extra knipperbollen, extra achterveren, een extra half motorblok.
Gedeeltelijk gedemonteerd wil overigens zeggen: de meeste 'losse' delen zijn gedemonteerd, het motorblok hangt nog in het frame en het geheel staat nog op wielen.
Ter info: het kenteken van deze motor is in het verleden al ingeleverd, dus wat dat betreft geen vaste lasten (of schorsing- of verzekeringsplicht) en ook geen overdrachtskosten.
Mocht je belangstelling hebben of iemand weten, dan hoor ik het graag.

Telefoon nummer op te vragen bij ondergetekende.....

Harmony,
Hans.
( die niet zomaar telefoon nummer op het internet zet )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver borisz
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 9 juli 2013 22:48 
Hmm, klinkt aardig. Ik wil wel een pm met je telefoonnummer.
Wie later remt is langer snel!

Schrijver Hansv

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 9 juli 2013 23:15 
Is in de mail.....

Harmony,
Hans.
( druk, druk, druk, en dat in mijn vakantie )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Wegens beeindiging hobby

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 8
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven