Norbert,
Dat wordt een boodschappenlijstje maken. Stator, pakkingen, en om het mooi te doen ook meteen maar een waterpomp-seal en ja, als je dan toch bezig bent ook de ketting vervangen, de bekende drie-in-een beurt.
Best wel ingewikkeld. Gelukkig zijn er mensen die dat met liefde en plezier voor je doen. Wel tegen een kleine vergoeding, natuurlijk.
Ik zou er niet aan beginnen.
Ja, de twee ontstekingsspoelen van de stator worden minder. 't Zou wat.
Dat probleem is met een Ignitech op te vangen. De spoelen van de spanningsopwekking zijn, voor zover ik me kan herinneren, van een ander kaliber, en kunnen, naar mijn beste informatie, nog lang mee gaan.
En ja hoor, ze kunnen kapot, die spanningsopwekkers. Ik heb alleen nog nergens van een CX-met-Ignitech gelezen dat er toch een nieuwe stator in moest.
Ik zou voor een Ignitech gaan, en de stator laten zitten waar hij zit.
Het is natuurlijk niet economisch verantwoord om je geld in de zak te houden, want uitgeven is de boodschap tegenwoordig. Maar ik zit dan ook niet in de regering.......
Harmony,
Hans.
( die nog een klomp moet lijmen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken