Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Mooi ritje.

Schrijver BobvdHeijdt
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 15 juli 2013 15:13 
Hallo allemaal,
Gisteren dus zondag met een aantal vrienden met de motor naar Gildehaus[Bad Bentheim] bij de molen geweest daar is een ontmoetingsplek voor allerlei motoren het is begonnen met oude motoren maar nu komt er alles heel erg leuk voor een ritje, dus zien en gezien worden je kan er een bakje koffie kopen en een hapje eten in het bijbehorende restaurant in de Molen en om + - 14.00 u. is het weer rustig wij hebben ons goed vermaakt.
Nog even het GPS: N 52.29322
E 7.10129
Groet Bob.

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 15 juli 2013 20:21 
Is dit alleen op zondag Bob? Lijkt me wel eens leuk om naar toe te rijden.
Met de Magna club ben ik een keer in Gescher geweest (iets zuidelijker dan Bad Bentheim, zeg maar ten oosten van Winterswijk ). Daar heb je een ontmoetingsplaats die heet Route 67. Heel gezellig, zeker het bezoeken waard.

Schrijver BobvdHeijdt
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 16 juli 2013 08:32 
Hallo Superpappa,
route 67 lijkt mij ook wel wat, heb je nog meer gegevens over dat plekje.

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 16 juli 2013 10:34 | Aangepast door: Superpapa 
Het is al heel wat jaren geleden ( 2007 ) dat ik daar was, maar de eerste indruk was toen prima. Diverse terrasjes, parkeerterrein alleen toegankelijk voor motoren en een soort winkel waar je allerlei motor-dingen kon kopen. Of dat er nu allemaal nog is?? Het schijnt een tijdje dicht te zijn geweest. Als je Google laat zoeken naar Gescher en Route 67 komt er een heleboel info naar boven. Misschien wel een leuk uitje voor een clubrit.

Schrijver BobvdHeijdt
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 juli 2013 11:24 
Nou ik heb even rondgeneusd en naar blijkt dat tent Route 67 in Gescher [D] gesloten is en de eigenaar zit in de bak volgens het Forum.
Jammer het leek wel leuk.
Groet Bob.

Schrijver BobvdHeijdt
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 18 juli 2013 11:27 
BobvdHeijdt
En ja het is elke zondag.

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 19 juli 2013 14:11 
Misschien kunnen we een keer met een clubje gaan, wel zo gezellig toch??

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Mooi ritje.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven