Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

stamtafel brabant heeft....

Schrijver chantal

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 22 juli 2013 21:09 
ja op verzoek van mensen heb ik het volgende gemaakt:

degene die vorige stamtafel aanwezig waren hebben ze al in het echt gezien en gekocht. voor €7,50 zijn ze verkrijgbaar.degene die hem ook willen hebben ze zijn afhaalbaar in hoogerheide tegen contante betaling, opsturen is ook geen probleem. dan graag € 7,50 overmaken op rekening 7202744 t.a.v. C.G. Martens. en dan graag mij een pb sturen met je adres zodat ik ze kan opsturen. op SJK zal ik ze ook bij hebben vermoed ik

groetjes chantal

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 22 juli 2013 23:19 
Mooi gedaan!!!!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 22 juli 2013 23:41 
Goed voorbeeld, doet goed volgen !! Heel mooi gedaan, maar blijft er nog wat over voor de CX kas?

Groeten Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver chantal

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 23 juli 2013 08:24 
thanks mannen, enne Henk maak je daar maar geen zorgen over, er blijft meer dan genoeg over voor de clubkas

groetjes chantal

Schrijver Engeltje

Moderator 
#5 | Geplaatst: 23 juli 2013 21:29 
Ook het Groene Hart had wel een batch willen laten maken,maar jammer dat er geen gelijke eenheid nu komt...

Het logo is niet gelijk van het origineel, ook die van de veluwe stamstafel niet... maar op zich beide mooi.

Lieke
(Die het jammer blijft vinden dat er geen overleg met het bestuur is geweest voor een bepaalde eenheid omdat alles een eigen leven krijgt. . En geen terugkomende herkenning Jammerrr)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 23 juli 2013 21:36 
Mwa. Een eigen stamtafel, met een eigen subcultuur en met een eigen logo. En als overkoepelend logo hebben we allemaal het logo van de CX-club. Ik zie daar geen probleem in als je het mij vraagt
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 24 juli 2013 01:46 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Sorry Lieke, daar hebben we al ruim een jaar geleden over gesproken, nadat ik mijn Veluwe jas-chablone heb laten maken. Weet je nog van het idee om een groene kikker op jullie badge voor "Het Groene Hart" af te beelden?
Dus deze vlieger gaat niet op.

groeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 stamtafel brabant heeft....

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 8
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven