Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Alweer 6 jaar...

 
Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 20 juli 2013 00:16 
Heeeeé schat,

Vandaag mag ik al 6 jaar je vrouw zijn, maar ook je (getrouwde) lieffie van deze gave club!!!

Elk jaar denk ik terug hoe het ging deze dsg, hoe ik je met mede-clubleden in het zonnetje kon zetten. ..

Met gaaf plezier denk ik eraan terug!!!!
Vandaag vieren we 'onze' dag met vroeg opstaan in La France....

Knuf Skattie...luf you en ben zeker trots op mijn 'aangetrouwde familie'.

Lieke
(Die het stoet vindt dat zijn dochter in zijn voetsporen treed...zonder de CX club was ik niet zo een motor gezin wat ik gaaf vond)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 20 juli 2013 00:24 | Aangepast door: coenox 
Ik krijg nog kippenvel als ik er aan denk. Ik werd bij Michael in Ede met een soort van kater wakker en toen hoorde ik het geronk van al die CX'en. En toen naar huis en daar stond jij een beetje mooi te wezen. Sterk spul die Fishermans Friend...en

En weer een jaartje erbij.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 juli 2013 07:49 
Gefelicxiteerd met de zes jaar, gewoon doorgaan....... en voor je het weet zijn het er zeven!

Harmony,
Hans.
( nog 186 km ....... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 20 juli 2013 09:37 
Coen en Lieke,

Van harte gefeliciteerd met elkaar!! 6 jaar kan heel lang duren maar als je echt van elkaar houd is dat zo voorbij! Wij spreken uit ervaring, in april hadden we 22 jaar op de teller staan!! (om maar even in motortermen te spreken) Veel plezier samen en een fijne vakantie toegewenst!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 20 juli 2013 11:44 
Gefeliciteerd van uit C borg
ik kan mij de rit nog goed herineren met de speciale hesjes aan
was niet iets wat je iedere dag doet
gr Arnold

Schrijver beussie
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 20 juli 2013 16:19 
ook van Beussie de felicitaties voor jullie huwelijksdag en dat we er nog maar vele jaren van mogen genieten.
groeten uit Alkmaar

Schrijver Tinus 1952

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 20 juli 2013 16:41 
Van harte...en nog vele jaren gelukkig samen. Mij is het al 40 jaar gelukt. Zo moeilijk is het niet Groetjes en een fijne dag....Tinus
Honda CX500 1979 en Suzuki Burgman 650 Executive 2008 (Donateur 2024)

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 20 juli 2013 17:02 
Heel kort...

Van harte gefeliciteerd, met jullie Lustrum+1

Fijne vakantie gewenst, geniet ervan..

Gr. M&M&M&E&M&P&M&T en mama en papa
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver Engeltje

Moderator 
#9 | Geplaatst: 20 juli 2013 19:24 
@michael... De familie Roes dus.. maar je vergeet S.!

Lieke
(Die met een deel vh gezin in de Picardie zit te genieten)....
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver norby
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 21 juli 2013 09:49 
coen en lieke,
gefeliciteerd met het 6 jaar getrouwd zijn en nog vele jaren erbij, norbert
nb

Schrijver mai

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 23 juli 2013 16:43 
Waauwwww Lieke en Coen,

VAN HARTE GEFELICITEERDDDDD dit is toch helemaal te gek, zat met kippevel jouw stukje te lezen Lieke, gaaf zoals het begon en jaa een motorgezin de droom van iedere vrouw .Héél veel liefde, geluk, gezondheid en motorjaren verder samen.

xxx mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Alweer 6 jaar...

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven