Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

tijdschrift: promotor CX/GL

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 19 juli 2013 08:46 
Beste mede club genoten,

Het is zover.
In het tijdschrift promotor is een artikel over mij als persoon geschreven.
Er staat een leuke grote foto van mij op bladzij 30.

Titel van het stuk is: ijzeren medicijnkast.
Op bladzij 32 staan nog 4 foto's en een verhaal beschreven.
Leuk om te lezen, en leuk om te kijken. Bekijk de grote foto goed, we zijn er 3 uur mee bezig geweest om alles op zijn plek te krijgen.
U ziet 1 foto, maar er zijn er eigenlijk 30 over elkaar geplakt, met steeds een stukje verlichting op een bepaalde spot. Kijk goed naar de foto, en dan zie je dat steeds weer bepaalde zaken belicht zijn, zonder dat je de lamp ziet of de persoon die het vast houd. Het was een hele klus.
Ik vond het leuk om te doen, en het resultaat mag er zijn.

Promotor 6
Augustus 2013
Prijs € 5,95 euro.
Blz. 30
Artikel De plek Marco Becker.

Klein oproepje, ken jij ook een persoon die behoorlijk is door geschoten met een bepaalt type motorfiets als hobby, laat het dan weten aan promotor. Ze zijn altijd op zoek naar dit soort mensen.

Groetjes Marco.

Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Jaap43

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 19 juli 2013 22:11 | Aangepast door: Jaap43 
Marco,

Artikel ook al gelezen en mij verwonderd over de hoeveelheid rondgestrooide onderdelen.

Ik weet van vorige artikeltjes dat ze dat expres doen maar hier valt het wel op.

15 jaar geleden een paar jaar lid geweest van de silverwingclub en daar was je ook al aan het schrijven over van alles en nog wat.

Ik lees met bewondering wat jij allemaal probeert om CX'n op de weg te houden.

Ga zo door.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 juli 2013 08:20 
Dank je voor je bericht.
Dat doet ij goed.

Voor die foto zijn we drie uur bezig geweest met het neer zetten / plaatsen van allerlij onderdelen en of voorwerpen. In totaal zijn er 30 foto's gemaakt die later tot een hoofd foto is gemaakt.

Elke motorfiets en of motorblok is op aanwijzing door de fotograaf op zijn plek gezet. Eigenlijk door mij, want hij keek alleen maar door zijn camera, en zij: nog iets naar links, of ga zo maar door.
Na 3 uur begonnen we pas foto's te maken.

Ja alles wat je ziet staat gewoonklaar in mijn schuur. Echter is dat lang nog niet alles. Tuis is het 2e handse spul aan wezig, en boven mijn boekenzaak staat vooral veel nieuw spul. Dus je hebt nog langs alles niet gezien.

Wat er niet op staat zijn me colomboor, zandstraal kast, draaibank en werkbank met gereedschap, dat lukte niet.
Daar ging het ook niet om, het ging vooral om de silverwing, en ik heb er de CX nog bij weten te praten. Bij mij zijn die twee een.

Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Jaap43

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 20 juli 2013 10:23 
Die CX van de foto is van 1981. In 1985 gekocht met 60.000 km op de teller en met net een nieuwe nokkenasketting. In 2001 ingeruild met 140.000 km op de teller en alleen een lekkende nokkenaskeerring achter de fan gehad. Olieverbruik waarschijnlijk door te harde klepseals maar was beheersbaar.

Verder na een paar dagen stilstand starten op 1 cilinder, de rechter, waarbij de linker er na een tijdje bij kwam. Te verhelpen door voor het starten de linkervlotterkamer leeg te laten lopen.

Hij heeft mij nooit laten staan maar heb hem ingeruild omdat ik de motor dagelijks nodig had en het frame de nodige roestplekken ging vertonen en de nokkenasketting gecontroleerd zou moeten worden.

Het is dat ik maar plaats heb voor 1 motor en nu een BMW R65 uit 1985 (monolever) bezit.

Schrijver BobvdHeijdt
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 24 juli 2013 18:15 
Hallo Marco,
Vandaag de promotor gelezen en speciaal het gedeelte waar jij stond te pronken, erg mooie foto's en het zal inderdaad veel tijd gekost hebben om zover te komen, ook frappant te lezen hoe jij je dyslectie hebt overwonnen een pluim hiervoor en de mensen weten ook waar ze de meeste onderdelen kunnen betrekken.
Ook een promotie voor de Silverwing en de CX rijders in heel Nederland want dit blad is landelijk verkrijgbaar.
En ook de groeten aan alle lezers
Groet Bob.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 tijdschrift: promotor CX/GL

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 8
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven