Ja, die staat al heel lang in de vitrine, is een model, dat een jaar of vijf geleden bij ALDI te koop was voor zover ik me herinner, nog geen drie euro. Is alleen in rood en daar is de Turbo nooit in gemaakt. Is ook eigenlijk geen Turbo,want die heeft gouden wielen, de 500E heeft zilverkleurige wielen.
Is ook te koop bij de Honda Turboclub voor 3 Euro excl. verzendkosten.
Groeten Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2026 +
Suzuki Burgman 400