Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Veel onderdelen te koop aangeboden.

Schrijver jambo050
Gast 
#1 | Geplaatst: 29 juli 2013 19:38 | Aangepast door: jambo050 
Beste mensen, Ik ben blij dat ik pas weer een CX500 heb kunnen bemachtigen die ik nu aan het opknappen ben. Voor mij ook weer een beetje nostalgie. Helaas moet ik van een uitkering rond komen en heb dan ook wat extra geld nodig om er nog het een en ander aan te doen. Bij de motor zaten ook nogal wat losse onderdelen die ik nu via Speurders probeer te verkopen. Liefst natuurlijk alles in een koop. Misschien dat hier nog wat mensen zijn die op zoek zijn en het een of ander. Ik zal hier een lijst uploaden met de spullen. Je kunt van alle spullen foto's vinden op:
http://www.speurders.nl/overzicht/alles-in-ee-koop-133385313.html
kijk daar eens naar alle advertenties. Het is een eenmalige actie. Ik ben geen handelaar.
Ik hoop dat ik enkele mensen hier blij kan maken en er zelf natuurlijk ook blij van wordt. Misschien dat ik jullie op termijn wel eens bij een tourrit kan ontmoeten. Heel veel rijplezier. En denk eraan, Kijken is overleven!
Jambo

Lijst met onderdelen.
Lijst met onderdelen.
Verwijder bestand #1

Schrijver toto

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 29 juli 2013 23:23 
Ben bang dat je prijzen wat aan de stevige kant zijn. Voor dat geld kopen we vaak 3 komplete cx-en
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver norby
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 30 juli 2013 10:19 
ik vond het ook al aan de prijzige kant.
vooral nu in crisistijd kun je niet meer zoveel vragen. norby
nb

Schrijver jambo050
Gast 
#4 | Geplaatst: 30 juli 2013 16:57 
Bedankt jongens voor jullie tip.
Ik probeer maar wat omdat ik zelf ook in crisis zit. Ik hoop op een alles in een koper. Heb net nog diverse elektronica als bonus toegevoegd.
Die had ik ook nog in een doos en vergeten te vermelden. Ik laat het zo maar even staan. Kan met wat ik niet kwijt raak altijd nog met de prijs omlaag. Maar ik ben blij met jullie opmerkingen.

Schrijver jambo050
Gast 
#5 | Geplaatst: 30 juli 2013 20:10 
Hallo Jongens,
Heb jullie advies opgevolgd en ook nog de prijs voor de hele partij verlaagd naar € 375,--. Ik hoop dat dit meer in de buurt komt.
Jambo

Schrijver toto

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 3 aug. 2013 15:49 
Ga nog ff zo door, dan kom je misschien in de richting.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Veel onderdelen te koop aangeboden.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 8
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven