Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Mooi zomerplaatje 2

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 aug. 2013 10:41 | Aangepast door: Arnold 
Hallo Allemaal

2e poging om mijn mooie zomerfoto mrt jullie te delen.
Ik zij al bij mijn eerste foto, dat het wel lijkt of hij gefotoshopt is , maar die glans is helemaal echt.
URL
Groetjes

Arnold
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver Hansv

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 3 aug. 2013 12:46 
Hoi Arnold,

Dat ziet er helemaal niet slecht uit, wat zeg ik, dat ziet er goed uit !

Mooi houden, en tot SJK, om het geheel in het 'echie' te bekijken.....

Harmony,
Hans.
( opzoeken in het woordenboek : poetsen..... hmmmm..... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 3 aug. 2013 16:24 
Ja die is mooi!
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 3 aug. 2013 23:58 
Volgens mij is de foto gefotoshopt...
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver mai

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 4 aug. 2013 01:22 
echt wel mooi en zie ik daar ineens een vlieg op het scherm lopen, schrik me kapot, ik zat vrijdagavond om 01 uur rustig buiten komt er een reuze spin aan rennen over mijn witte plavuizen, ik sprik op gil en splats knap dood.... dan zit ik en gelijk op mijn rechter onderbeen een zwart langwerpig beest, ik gil weer (weer arme oudjes hier) sping op en engerd springt van mijn been af en splats dood, conclusie zit nu met bere dik gespannen onderbeen binnenkant, vanaf kuit tot onder de voet, echt de enkel is niet meer te vinden, pootje hoog, ijskoude mentol zalf tegen spanning, pijn,jeuk etc. en dus diertjes ieieieieie, ik dacht later in bed: oo verre...sorry...hipt.... dat was japie de krekel die denk ik ook achter die spin aan zat, maja ik was hem voor, dus die (reklame) vlieg op jouw beeld bij je mooie silverwing deed me rot schrikken, en plop gelijk beeld weg geklikt, hihihi lachte ze bitter. maaaar super mooi die motor, alles blinkt en deze oma is gek op blinken en schoon.
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 4 aug. 2013 08:08 | Aangepast door: sieds 
Je zegt het zelf: deze oma is gek ....

Mai geen lieve beestjes doodmaken, je word gestraft !

Ze doen jou helemaal niets en je voelt de gevolgen
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver mai

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 4 aug. 2013 14:22 
neueueu siedsepiets.... nou zie mij kreupelen ook nog vandaag, kan niet eens normaal staan en lopen v/d pijn drolletje, het springachtige joekel ding is een marja destroyer en die jek ieieiieie, steeds bezig zijn om er niet aan te denken.

messing schuren maar weer heb al 4 v/d 6 allure stoelen gedemonteerd, alle schroefjes, plaatjes etc weer glanzend, hout met machone en hand geschuurd en opnieuw in de white wash beits zoals ook de tuintafel van 2.40 mtr. zo blijf je bezig, hgoppa aan het werk mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 4 aug. 2013 14:24 
oke een beetje verschandaliseerde taal/typfouten, maar ik zit buiten en de zon schijnt in het beeld.

Schrijver mai

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 4 aug. 2013 14:38 
zie toch echt jeuken en pijn hoor, dit zitten wil geen druk geen pijn, wel jeukkkk ieieiieie, en verveel me kapot zo.

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 4 aug. 2013 17:06 
Dan toch maar die fotovan de Silverwing dan gefotosjopte kromme voorpoten

Schrijver mai

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 5 aug. 2013 00:40 
Pardon...beledig een oma van 58 jr. haar normalite TE rechte benen niet, oké de een ziet er momenteel niet uit en v.d. buren moet ik zsm. naar de huisarts, doe ik dinsdag of zo wel, zakt wel weg denk ik dan.

Er is niet gefotosHopt met een H aan dat onderbeen en voet, nu is het nog erger een dikke harde rode knobbel met zwarte punt in midden van de beet, kei hard.

Dat gespikkelde komt omdat ikhem opende in foto's en toen van 100 naar 20 % maakte en opslaan in jig bestand oid, daar dus snap ik niets van en kreeg het toen wel hierop geplaatst, maar gewoon echt en RECHT.

dag jottum wie je ook bent, oma is helemaal gefrustreerd ik en liegen amme nog nooit niet, tegen en voor niemand voor geen miljoen.

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 5 aug. 2013 20:43 
Mai, als ik jou was zou ik een hapje gaan eten, je hapt zo lekker. Ik wil je graag op SJK de hand schudden,'k bedoel het niet rot (jij gaat toch ook?)

Schrijver mai

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 6 aug. 2013 00:47 
jip en eu die poot, zie net vers v/d pers na het schuren met stoel en douchen, oma kan amper staan maaaar morgen zal het beter zijn , sjk kom ik zaterdgas overdag zit met Bo, aanhanger verkocht en beestje te oud 14 jr, dus save thuis blijven.
zie dan echt erg hoor en jaaa gif bestanden geklungeld op mijn manier dus rare beelden. adiosssssssss van jottum .

bokkepoot
bokkepoot

Schrijver mai

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 6 aug. 2013 00:48 
en de laatste

Schrijver mai

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 6 aug. 2013 00:52 
pppffff plaatsen wil niet, ..........

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Mooi zomerplaatje 2

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven