Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

vraagje

Schrijver chantal

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 4 aug. 2013 19:57 
er is mij door de familie van Dre gevraagt om de adressen van degene die aanwezig waren bij het afscheid van hem. dit om hun persoonlijk iets te sturen. aangezien ik niet van iedereen hun adres heb graag via pb je adres of via gewone mail naar c.martens@ziggo.nl

alvast bedankt namens de familie van Dre

groetjes chantal

Schrijver mai

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 aug. 2013 09:59 
Hallo Chantal,

Omdat niemand hier reageerde:
Bedankjes.....waarvoor...dit was het minste wat een mens kon doen voor André die zo graag ons wilde helpen met advies en reparaties.
Ook was het; mezelf met de neus op de feiten drukken....dat het NU nog niet te geloven, bevatten en accepteren is.
Adressen heb je vast via je persoonlijke mail ontvangen neem ik aan als er al mensen zijn die bedankjes willen, daarintegen kan ik me de familie indenken, dus mijn adres.... ach laat het svp maar bij jullie binnenkomen als jij dit goed vind.

Fijne dag vriendelijke groetjes Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 vraagje

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 9
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven