Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Blauwe CX ZL-44-94 ??

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 20 aug. 2013 08:29 
Hallo Allemaal

Ik kreeg een berichtje via mijn site van iemand die in de jaren 80 met veel plezier
een cx had gereden met het bovengenoemde kenteken.
Hij was nieuwsgierig of die motor nog rond rijd.
Het gaat om een blauwe CX

groetjes

Arnold
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver Hansv

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 20 aug. 2013 08:54 
Bij de RDW kun je op HUN SITE een kenteken ingeven, waarna de gegevens van dat kenteken naar voren komen. Lang niet alles, want we wonen tenslotte in nederland, maar toch...
Als het kenteken, zoals bovenstaand niet voorkomt, dan is de kans erg groot dat het machien is afgevoerd, denk ik.

Harmony,
Hans.
( mijn CX heeft 2 vorige eigenaren gehad )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 aug. 2013 09:48 
Dit kenteken komt wel voor in de database van VWE (zie publiek.vwe.nl). De machine blijkt te zijn geëxporteerd, althans het kenteken.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2025
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver sieds

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 20 aug. 2013 11:39 | Aangepast door: sieds 
Als ik het intik op de kenteken app op mijn telefoon staat er dat hij mogelijk gestolen of gesloopt is en dat hij niet op de openbare weg zou moeten staan.
VWE geeft inderdaad aan export en
RDW kent het kenteken niet meer.

Grappig al die verschillen maar er is dus wel het nodige te achterhalen
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 20 aug. 2013 12:35 | Aangepast door: MAST 
Als ik bij het VWE zoek, krijg ik geen resultaat. Vreemd dat jullie wel iets te zien krijgen.
update, zoeken met IE levert wel resultaat. (normaal gebruik ik Chrome) De motor lijkt inderdaad geëxporteerd te zijn.

Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 20 aug. 2013 15:10 
Die VWE kende ik nog niet. Grappig. Als ik het kenteken van mijn Ouwe Rooie invoer blijkt dat ik die al 26,7 jaar in mijn bezit heb. Dat wist ik natuurlijk wel, maar als ik het weer zo zie is dat best wel lang. Langer dan de helft van mijn eigen leven.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver sieds

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 20 aug. 2013 19:30 | Aangepast door: sieds 
Als ik oude kentekens van mij opzoek dan blijkt dat VWE de enige is die extra informatie geeft over de status van de auto of motor met als bron RDW, maar zelf geven ze het niet.

Maar de meeste informatie van een auto of motor krijg je bij de Kenteken app op de telefoon.
Ook over prijzen.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Blauwe CX ZL-44-94 ??

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 1 [ brinkcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven