Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Kids besmet haha

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Cynthia
Gast 
#1 | Geplaatst: 23 aug. 2013 22:42 | Aangepast door: Cynthia 
Ook mijn kinders zijn sinds vandaag besmet met het motor virus.. ze hebben al vaker op een motor gezeten, en klimmen er bij werner zelfs zelf op, maar na dat mijn broertje langs kwam vandaag op zijn race monster, en de kids achterop mochten, wilden ze niks lievers meer..
Vandaag via marktplaats een pak gekocht voor de oudste, die krijgt ze van me broertje, met helm voor de verjaardag, (in okt) en dan nog even op zoek voor de kleinste en toeren maar..

Groetjes Cynthia, (dat wordt in plaats van sparen voor een auto, sparen voor een motor rijbewijs als ze 18 worden haha)

Schrijver Cynthia
Gast 
#2 | Geplaatst: 23 aug. 2013 22:46 | Aangepast door: Cynthia 
Mijn racemonstertjes

Krijg geen foto geplaatst.. jammer

Schrijver Cynthia
Gast 
#3 | Geplaatst: 23 aug. 2013 23:03 | Aangepast door: Cynthia 
Gelukt

Schrijver Cynthia
Gast 
#4 | Geplaatst: 23 aug. 2013 23:15 | Aangepast door: Cynthia 

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 23 aug. 2013 23:36 
Ik heb hier nog 2 helmen liggen die onze meiden eerder op hadden! Het zijn S helmpjes en ze hebben ze opgehad vanaf 10 jaar. Doe maar een PM als je interesse hebt. Groet Erik. ( van de trike )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 23 aug. 2013 23:41 
PB is ook ok
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver borisz
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 24 aug. 2013 08:50 
Hahaha ja,

zo begint de besmetting met het motorvirus!!!
Wie later remt is langer snel!

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 24 aug. 2013 09:04 
Cynthia

als je kinderen mee neemt op je motor !.
kijk even hier dit heb ik ook aan, als ze bij mij achter op de motor zitten.

URL
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 24 aug. 2013 09:16 
arnold,

die had ze met sjk moeten hebben, voor beussie om hem vast te houden ;)

groetjes werner (snel het zijspan afknutselen)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Cynthia
Gast 
#10 | Geplaatst: 24 aug. 2013 12:27 
Dat is wel handig zeg.. kunnen ze daar aan vast houden, maar voorlopig zitten ze nog niet bij mij achterop, maar bij me broer en chantal.. ik moet nog beginnen met lessen en oefenen hahaha..

ja eej borisz ze willen niks anders meer

Schrijver Hansv

Bestuur 
#11 | Geplaatst: 24 aug. 2013 16:02 
Hoi Cynthia,

Ja, ik zei het al op SJK:
Met deze club is alles mogelijk. Zelfs dat je kinderen verslaafd raken aan motorrijden, en straks willen ze nog mee naar SJK ook.........

Tsss, de hele dag motoren en mensen die over motoren praten en aan motoren zitten en zelfs op motoren zitten en een toertocht op een motor en......

Misschien vinden ze het wel leuk !

Harmony,
Hans.
( net een week voorbij, kijk ik alweer uit naar de volgende keer..... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver mai

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 24 aug. 2013 20:07 
eniggggg Cynthia wat een stoere meiden en super mooi, die oudste is gelijk een fotomodel, oo straks mooie pittpoes of hoe dat ook heet bij motorraces en eu...die kerels afblijven wat jij, komt mams met de buks whahahahah zou ik dus doen, gelukkig 4 zonen en die zorg niet.

Genietse en jaa pas op achterop, zoon kris liet pas een filmpje zien, paps knalt weg en splatsss kind dondert er ECHT af op de grote weg, stoere domme jonge paps, (had ik toevallig nog met Beusie over op sjk) ik kocht mijne ja in 2002 toen jongste 2: tom 12 en kris 11 mam kocht als eerste een topkoffer shcuimrubber er tegenaan als rugsteuntje en riem om je middel.
Maar dat komt wel neem ik aan.
Volgens mij heeft jouw broer dezelfde als mijn jongste kris v. 22 die sind nov. rijbewijs en motor heeft ff foto.

fijn weekend groetjessss mai

CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 24 aug. 2013 20:10 
oepsssss foutje mai.... Kris heeft een Suzuki, pppfff die snelle gevallen van de jeugd lijken allen zo op elkander, hij heeft ooit met mij naar een soortgelijke honda gekeken vandaar. adiossss.
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver Cynthia
Gast 
#14 | Geplaatst: 25 aug. 2013 21:05 
hahaha hansv, ik zit wel te twijfelen om ze volgend jaar mee te nemen ze zijn er helemaal weg van, vrees alleen wel dat ze dan op de motors willen zitten hihi.. zodra ze hun pak hebben en helm kunnen ze een stukje mee rijden achter op.. en hopelijk over 2 jaar bij mij, als ik me papiertje heb

hahahahahhaa mai, ja ben erg trots op me mooie meid (oudste) en ook zeker op de kleinste dat is echt een draakje, en de stoerste, die zie ik eerder op een racemonster dan de oudste, de oudste is meer van mooi bling bling en strak. voor haar denk een mooie pronk chopper hahahaha..

Zodra ze serieus mee achterop gaan, worden er zeker te weten maat regelen genomen. zodat het wel veilig is.. en zodra ik me papier heb, wil ik eerst met werner of chantal oefenen, en dan pas de kids achterop.. eerst ervaring op doen..

Hij heeft wel veel weg van mij broertje zijn motor,

Groetjes Cynthia,

Schrijver Cynthia
Gast 
#15 | Geplaatst: 25 aug. 2013 21:12 
Mijn broertje had nu ook een stukje stiekem voorzichtig gereden met ze, naar de andere kant van de straat en terug hihi... ze zaten te glunderen, hij heeft denk net 30 gereden met ze, nog niet eens.. was niet handig nu zitten ze steeds. mama wanneer mogen we weer mee rijden hahaha, uhh zodra we je pak hebben gehaald en de helm hahaha

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Kids besmet haha

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 1 [ brinkcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven