Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Dichtingen voorvork

 
Schrijver Johnny
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 1 sept. 2013 20:35 
Gegroet.
Kan iemand me zeggen waar in nieuwe dichtingen kan bekomen voor in mijn voorvork?Het is voor een Honda Type E.
Graag een reactie en dit indien ze uit Nederland moeten komen graag complete prijs verzonden naar een adres in België.

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 1 sept. 2013 21:25 
Roukama is een van de bedrijven waar keerringen te koop zijn. Ik denk dat je ze ook in Belgie bij een vergelijkbare winkel kan kopen. Honda dealer? Louis.de? Polo.de? Wemoto.com?
Let wel op de dikte van je voorvork poten als je gaat bestellen!
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 1 sept. 2013 23:37 
Kijk eens bij RAD of Heine Gericke, da's vast wel ergens bij je in de buurt en daar heb ik ze de laatste keer vandaan gehaald.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 2 sept. 2013 00:01 
10,20 per set bij Roukema en volgens mij nog 7 euro erbij voor verzending.

Toevallig afgelopen week nog gekocht. Vandaag de boel uit elkaar getrokken. Ik kwam overigens in de voorvork sporen tegen dat in het verleden de keerring met een schroeven draaier er uit is gepeuterd... dikke groeven achterlatend in het aluminium. Jammer had niet gehoeven...
Hoe moeilijk kan het zijn?

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Dichtingen voorvork

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven