Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Het heerlijkste geluid..

 
Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 27 sept. 2013 23:28 | Aangepast door: Engeltje 
Ik kan met de stomste dingen blij worden....
Zo ook het geluid van mijn CX 'Merlijn'... (net ff gestart).....Heerlijk!!!

Lieke
(Ben wel nieuwsgierig wat anderen een fijn geluid vinden)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 27 sept. 2013 23:34 
Ik kan me dat wel voorstellen. Vrijdag is bij mij altijd Silverwingday. Het starten van de motor vrijdagochtend geeft altijd een lekker geluid. Zo van daar is 'ie weer! Zo iets?
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver woutje
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 28 sept. 2013 00:22 
Ik mag ook graag even mijn cx500z starten rondje rijden en bij thuiskomst even paar keer aan het gas draaien. Heerlijk geluid

Groet wout
Ik ben nog jong haha

Schrijver sieds

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 28 sept. 2013 08:29 | Aangepast door: sieds 
Ja Lieke,

Ik roep dat ook altijd, even starten, even dat geluid van de motor horen, Honda, Dragstar en dan heb ik weer even genoten.

Rijden hoeft van mij niet altijd maar sta nu in de startblokken voor de Veluwerit dus op naar Otterlo.

Blije mensen die motorbezitters
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 28 sept. 2013 10:03 
Het meeste geniet ik van het geluid van mijn cx500 bij thuiskomst. Het door-en-door opgewarmde blok draait dan soepeltjes rond. Wanneer ik de helm heb afgezet, laat ik hem dan ook altijd in de garage nog even stationair doorlopen. Heerlijk!
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 28 sept. 2013 15:38 
ja, ik verkies dan een iets ander geluid, maar asl ik een cx blok in elkaar heb gezet, dan start ik hem altijd stiekem even zonder uitlaten.
Reden, ik vind het zo lekker klinken, en dan voor al het sluiten van de kleppen, ja als ik dat hoor, dan voel ik me ook weer goed, en krijg dan een grijs op mijn gezicht. Daar gaat het om.
En dan denk, ik heb er weer één leven gegeven......
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 29 sept. 2013 15:17 
Het mooiste geluid van mijn Silverwing is al rijdend met oordoppen in, haha, dan hoor je al die bijgeluiden niet, maar een diep, mooi, vast brommend geluid!
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Het heerlijkste geluid..

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven