Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Technische vraag van Eric, geplaatst op het prikbord

 
Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 29 sept. 2013 17:23 | Aangepast door: Engeltje 
ik wil graag meerijden met de club... daaarom maak ik mijn (kale) GL (of cx500c) weer in orde.. om de knipperlichten te bevestigen heb ik een kort verengstukje nodig, het is een soort vergroting om de grote knipperlcihten op te bevestigen... ik kan het alleen nergens vinden... hoe lossen jullie dit op... als je dit hebt liggen of je weet het te koop dan graag. Bedankt en hopelijk tot ziens op een clubdag

Nog een vraag... ik heb een tandwielradje in de kilomteropnemer in het voorwiel.... volgens mij moet er ook nog een kunstofring in.... ik heb een GL, staat op het motorblok, maar ziet er uit als een cx500C... maar explosiefoto's van het model zien er vaak anders uit. wie heeft er verstand van.

met vriendelijke cx
groet, Eric.0384532890 of stuur me een email. alvast bedankt.....
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver theojansen
Gast 
#2 | Geplaatst: 30 sept. 2013 11:52 | Aangepast door: theojansen 
Kijk eens bij C.M.S. op het net, Zie bij links bovenaan onze site. Zoek je precieze model op en misschien hebben ze het onderdeel nog te koop.
Zo niet dan kan je proberen orginele koplamporen 2-hands te krijgen, daar passen de customknippers op. Of je moet zelf iets fabriceren..
Wat betreft de kilometertelleropnemer: ik heb er nooit een kunststofring in gezien.
Groet, theoj

ps: gaat het om de voor of achter-knipperlichten?, zet anders een foto van je motor op de site.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Technische vraag van Eric, geplaatst op het prikbord

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven