Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Advies gevraagd

Schrijver paulcx
Gast 
#1 | Geplaatst: 12 okt. 2013 12:34 | Aangepast door: paulcx 
Hallo allemaal,

Wie kan deze onhandige 😃 cx liefhebber een goed advies geven?
Elke werkdag zit ik nog steeds op mijn cx door weer en wind te tuffen van delft naar capelle aan den IJssel. Ik zou niet anders willen en ben stapel op mijn cx, ze heeft mij al meer dan 100.000 km veilig rond gebracht. Maar ja af en toe moet ze wel verwend worden met een beurt 😃, ook heeft ze nu een nieuw voorbandje nodig en heeft ze moeite met vol gas op hogere snelheden, ach ja ik kan het haar niet kwalijk nemen.

Ik zoek dus iemand/een bedrijf die met echt verstand van zaken haar wil onderhouden tegen een redelijke prijs. Helaas heb ik slechte ervaringen met zogenaamde erkende motorbedrijven dus vandaar mijn vraag. Heeft iemand tips?

Gr. Paul

Schrijver borisz
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 12 okt. 2013 14:14 
Hey Paul,

Misschien is het wel handig om even te vermeleden waar je woont.

Grtn,
Borisz
Wie later remt is langer snel!

Schrijver Nocx

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 12 okt. 2013 14:58 
Ik denk dat hij in Delft woont.

Iedereen wist dat het niet kon, totdat er iemand kwam die dat niet wist.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 12 okt. 2013 17:17 
Een ritje naar Marco Becker doet over het algemeen wonderen!! Hij is DE man voor onderhoud aan je CX en kan je meestal aan alle onderdelen helpen.

KLIK voor Marco's gegevens.

Groet Erik. ( Ook meerdere keren door Marco geholpen. )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De blauwe CX500 B overgenomen van Arnold ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Donateur 2025 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 12 okt. 2013 20:13 
Erik, paul is bij mij bekend, door omstandig heden bij mij tuis heb ik hem laten weten dat ik met de tijd niet uit gaat komen. Dus is op op de hoogte van mij als persoon

Sterker nog, deze meneer heeft zijn eigen CX500 toen der tijd na reparatie bij mij terug gekocht. Dus, er zit ook nog een leuk verhaal aan vast. Hij was ook stom verbaast dat het allemaal weer goed kwam, en toen ik verteld wat er echt aan de hand was, kocht hij de oude cx500 weer terug.

Het probleem is dat we er niet uit konden komen met het plannen van een datum. Nu het wat later in het jaar wordt speeld het weer een rol, en voor mij persoonlijk ook de werkzaam heden aan mijn boekenzaak. Dus we liepen gewoon klem met de planning. Daarnaast heb ik 2 jonge kinderen, en geloof me, dat kost tijd, en energie.

Dus nu zoek hij iemand anders die hem spoedig kan helpen.

Ik hoop ook dat er iemand bij hem in de buurt is die hem kan helpen.

Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver borisz
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 12 okt. 2013 20:53 
undefined:
Ik denk dat hij in Delft woont.

Heb net in de spiegel gekeken en inderdaad,........ik ben nog stommer dan ik er uit zie!!!
Wie later remt is langer snel!

Schrijver paulcx
Gast 
#7 | Geplaatst: 12 okt. 2013 22:28 
Had mij ook kunnen overkomen Borisz
Het klopt dat Marco de laatste jaren zich ontfermd heeft over mijn motor en dit naar haar volle tevredenheid, ze hoopt dat dit in de toekomst ook weer kan. Helaas kwamen we er inderdaad niet uit en met de herfst en winter voor de deur heeft ze extra aandacht nodig.

Het hoeft niet perse in de buurt van Delft te zijn, kan der alleen niet weken missen door het dagelijks gebruik dus vandaar. Door slechte ervaringen hier in de buurt weet ik niet zo goed aan wie ik haar kan toevertrouwen.

Groet, Paul

Schrijver Jaap43

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 14 okt. 2013 10:18 | Aangepast door: Jaap43 
Aangezien je zegt dat je in Capelle a/d IJssel werkt is dit adres misschien iets voor je:

http://www.motorkelder.com/

Is een Doe het Zelf motorzaak waar de baas ook in opdracht tegen een schappelijk tarief jou het werk uit handen neemt.

Woon zelf in Capelle a/d IJssel en doe daar al meer dan 25 jaar het onderhoud aan mijn motor.

Jaap.

Schrijver paulcx
Gast 
#9 | Geplaatst: 15 okt. 2013 17:07 
hey bedankt Jaap, goede tip, ga morgen gelijk even bellen, ben benieuwd.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Advies gevraagd

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 9
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven